50 615 läst ·
575 svar
51k läst
575 svar
54-åring sköt grannens katt
Tycker barn ofta stör mig mer än katter. Ok att ta bort dem också om föräldrarna inte kan hålla koll på dem!?Huddingebo skrev:
Läste du över huvud taget din egen länk?P Peter Petterson skrev:
(Katter skadar givetvis ingen billack mer än en vanlig åktur gör, men för diskussionens skull kan vi låtsas att de gör det.)
Om du nu har katter borde du fatta att katter inte bryr sig om egendom, utan revir.P Peter Petterson skrev:Varför då? Skall alla grannar stå ut med dina katter? Är väl inte dom som skaffat katt.
Har grannen varnat dig vid flertalet tillfällen och sagt att han inte vill ha dina katter på sina bilar och på sin tomt o deras kiss och bajs i sina rabatter och du inte vidtagit lämpliga åtgärder hade jag oxå skjutit ihjäl dom.
Ja vi i familjen har 2 katter och det är vi som skaffat katt inte våra grannar.
Dina katter hade strykit med illa kvickt om dom inkräkta på min egendom, Och du hade fått flytta ännu fortare om du mopsat upp dig istället för att hålla rätt på dina katter.
Ja med logiken att det är proportionerligt att skjuta eventuella hot mot ens katter, så får väl grannkvinnan skaffa jaktlicens och skjuta av 54åringen. 🙄V växelventil skrev: