50 601 läst ·
575 svar
51k läst
575 svar
54-åring sköt grannens katt
Nej jag har ingen katt o kommer aldrig o ha nån!V växelventil skrev:
Men har alltid bott i hus med grannkatter har till o med lyckats filma två stycken samtidigt på en motorhuv.
Men du verkar inte kunna ta in vad folk skriver utan det är bara din upplevelse som räknas!
Vi har alltid haft katter och har aldrig sett skador på våra bilar och det säger sig själv att klorna skador på bilarna som är lackade tror jag inte på.Är väl inga leijon vi talar om.Rejäl skrev:
Jag får skador för folk som dänger upp dörren. Min egen katt ligger ofta på nån av mina hobbybilar. Men de är ju gamla och jag har aldrig sett att det inte gått att polera bort.
Taket på en cab är tydligen skönare att ligga på
än har han inte klöst på det...
Taket på en cab är tydligen skönare att ligga på
Och då löser man det genom skjuta ihjäl katten med hagelbössa?Är väl ingen normal människa som skjuter ihjäl grannens katt med hagelgevär.Hur vet 54 åringen att det var just kvinnas katt som gav sig på hans katter?Då måste det vara okej att skjuta ihjäl hans katter med och som han skulle acceptera det?trodligen inteRejäl skrev:
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 605 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 605 inlägg
Jag har aldrig sagt det, det går o lös på annat sätt. Håller med dig med att något är fel på 54 åringen men det var inte det du o jag diskuterade.V växelventil skrev:Och då löser man det genom skjuta ihjäl katten med hagelbössa?Är väl ingen normal människa som skjuter ihjäl grannens katt med hagelgevär.Hur vet 54 åringen att det var just kvinnas katt som gav sig på hans katter?Då måste det vara okej att skjuta ihjäl hans katter med och som han skulle acceptera det?
Säkert en kattägare om du fick skador på bilen så skjut.J JohanLun skrev:
Men faktum är att eftersom jag inte sett skador efter våra katter på våra bilar så borde dom någon gång blivit rädda så dom fällt ut klorna under alla år men vi har inte sett några repor i lacken.Rejäl skrev:
Jag jobbar inom bygg och besiktningar, jag och en annan kan besiktiga samma yta utan att vi märker samma skador bara ett exempel.V växelventil skrev:
Jag skriver detta en gång till då du inte läser/kommer ihåg vad jag har skrivit!
Just era katter kanske inte gör skada på eran bil. Men vi och andra har fått skador och det är där din diskussion faljerar då du inte kan ta in detta!!!!