C
P Peter Eriksson7067 skrev:
Behöver jag göra någonting åt det? Kan jag får en saftig överraskning retroaktivt om jag betalar för enfas, men nyttjar trefas?
Nyttjar du trefas då?
3 x 20 A är väldigt mycket för en liten stuga.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Fairlane
Med en beräknad årsförbrukning på 642 kWh undrar jag också om man verkligen använder trefas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.