C cpalm #31 Medlem · 25 039 inlägg 15 maj 2022 10:20 cpalm Medlem 25 039 inlägg 15 maj 2022 10:20 #31 P Peter Eriksson7067 skrev: Behöver jag göra någonting åt det? Kan jag får en saftig överraskning retroaktivt om jag betalar för enfas, men nyttjar trefas? Nyttjar du trefas då? 3 x 20 A är väldigt mycket för en liten stuga.
P Peter Eriksson7067 skrev: Behöver jag göra någonting åt det? Kan jag får en saftig överraskning retroaktivt om jag betalar för enfas, men nyttjar trefas? Nyttjar du trefas då? 3 x 20 A är väldigt mycket för en liten stuga.
Fairlane #32 Medlem · Stockholms Län · 17 872 inlägg 15 maj 2022 23:04 Fairlane Medlem Stockholms Län 17 872 inlägg 15 maj 2022 23:04 #32 Med en beräknad årsförbrukning på 642 kWh undrar jag också om man verkligen använder trefas.