Tagg: vitvaror
Här samlar vi allt om vitvaror.
Andra taggar som innehåller ordet vitvaror är: whirlpool-vitvaror, cylinda-vitvaror, ikea-vitvaror, vitvaror-laga, vitvaror-outlet, märkspänning-på-vitvaror-i-thailand, köpa-vitvaror-utomlands, ikea-kök-vitvaror, ikea-vitvaror-marbodal, rostfri-vitvaror
-
R
Tips på vitvaror till bra pris
Det finns en tråd med tips på verktyg till bra pris här https://www.byggahus.se/forum/threads/tips-om-verktyg-till-bra-pris-den-nya-traden.285770/... -
S
Takintegrerad köksfläkt
Hej Vi funderar på att montera en takintegrerad köksfläkt ovan spisen. Avståndet mellan spis och tak är 117 cm. Vad säger ni... Vad finns det för... -
Erfarenhet av Elvita
Hej! Vå bygger nytt med fiskarhedenvillan och har då vallt att köpa vitvaror själva. Vi har kikat runt en del på nätet samt varit inne på... -
V
Lös trumma i Toppmatad Whirlpool
Hjälp jag tror trumman i min toppmatade tvättmaskin lossnat! Efter många om och men så kom äntligen farmors knappt använda tvättmaskin på plats... -
A
Demontering av dörr till Bosch torktumlare serie 8
Hej, Det är en Bosch torktumlare (Serie 8) med E-nummer WTWH75I9SN/09 det gäller. Det har blivit en spricka i plastlocket i dörren (del 0306)... -
A
Hitta utställda vitvaror? Varför har Elgiganten, Media Markt, osv. ingenting i butiken?
Nu när jag försöker bestämma vilken ugn/spis/fläkt jag ska köpa och skulle gärna kolla och känna på alternativen märkte jag att affärerna har... -
G
Mediamarkt garanti på vitvara
Vår diskmaskin har lagt av och jag är rätt besviken på kvaliteten på den... (Husqvarna).... Nu kollar vi på efterträdaren och råkade hamna på... -
T
Märkspänning på vitvaror i Thailand
Vilken märkspänning har vitvaror i Thailand? -
tvättmaskin hotpoint
Hej vet någon vad den här guldiga distansen heter och om den ska vara delad eller inte? Den ska väl sitta fast på axeln och möta tätningen -
Ö
Vitvaror idag håller lägre kvalitet. Eller har jag fel?
Vi byggde vår fastighet på Öland 1975 och installerade diverse vitvaror från bl a Bosch och Siemens. Trots att de fortfarande fungerade i början...