Tagg: tilläggsisolera
Här samlar vi allt om tilläggsisolera.
Andra taggar som innehåller ordet tilläggsisolera är: tilläggsisolera-invändigt, tilläggsisolera-puts, hur-ska-jag-tilläggsisolera, tilläggsisolera-utvändigt-, tilläggsisolera-glasull, trähus-tilläggsisolera
-
F
Hur mycket kan man tillägsisolera mot lättbetong
Hej tänkte kolla om det är någon som har en idé på hur mycket man vågar att tilläggsisolera från insidan mot lättbetong, idag är det plåt någon... -
D
Tilläggsisolera vind
Bor i en tillbyggd sommarstuga där vinden på gamla delen är isolerad med kutterspån. Behöver lägga på mer isolering. Har tagit upp mer ventilation... -
Tilläggsisolera krypgrund + ångspärr underifrån?
Skulle behöva byta ut och tilläggsisolera stugan underifrån. Stugan är byggd -78 och isoleringen lämnar en del att önska. Har bra höjd i... -
S
100 år gammalt trähus
Hej! Vi har blivit med hus som är k-märkt, vill därför göra invändig isolering utan att röra fasaden. Hoppas någon här kan komma med kloka... -
Tilläggsisolera lertegelhus
Tjenare hörni. Har en lertegelvilla på den skånska landsbygden byggt 1911. hyset har tidigare haft problem med fukt och väggarna har varit fulla... -
Gammal diffusionsspärr
Håller på och renoverar ett modulhus från 1966 och då jag ändå tänkt regla upp för att dra ny el så tänkte jag passa på att tilläggsisolera lite... -
P
Tilläggsisolera inredd vind
Hej! Undersökte mitt hus takisolering och upptäckte att taket i stora delar bara är isolerat med 10cm kutterspån. Huset är alltså ett 1,5plans... -
I
Tilläggsisolera på kattvind.
Hej går i tankarna att tilläggsisolera ute på våran kattvind. Huset 1 1/2 villa byggt -69. Idag ligger det spån men golvet på övervåningen är... -
M
Tilläggsisolera vind. Kostnad nu för tiden?
Vad brukar det kosta att tilläggsisolera vindar nu för tiden? Är det något som är lätt att göra själv för en nybörjare som aldrig gjort det tidigare? -
J
Tilläggsisolera vind 60 tals hus själv - vad bör man tänka på?
Hej, Har funderingar på att tilläggsisolera våran vind iom den energikris vi befinner oss i nu. Är det värt det och isf vad kan man tänkas...