Tagg: styrning
Här samlar vi allt om styrning.
Andra taggar som innehåller ordet styrning är: smart-styrning, fjärrstyrning, motorstyrning, varvtalsstyrning, fuktstyrning, temperaturstyrning, styrning-golvvärme, bladstyrning, fjärrstyrning-elelement-värme-torp, frekvensstyrning
-
E
Mekanisk frånluft - smart styrning?
Hus från 74. Ska byta byta takfläkt till vår mekaniska ventilation. Fram tills nu har köksfläkten haft ett vred som har startat takfläkten och den... -
Hur koppla styrningen Fläktkonvektor Aermec Omnia UL C?
Hej nån som har en Fläktkonvektor Omnia UL C ( den med elektronisk tempraturreglering) Jag är i begrepp att koppla in den men är osäker i vilka... -
J
Styrning till golvvärme
Hej, Vi blev precis husägare nu i början av feb. och håller på att fixa till huset. Det är vattenburen golvvärme i hela huset 2 våningar och... -
S
Hjälp med styrning via Wi-Fi relä och lokal brytare
Jag önskar styra utebelysningen på två hus via lokala brytare och via Wi-Fi relä med app. Husen är helt oberoende med olika elskåp. Från hus A... -
J
Styrning till kanalfläkt Fresh ID
Hej, Funderar på att sätta in en frånluftsfläkt i köket då det saknas idag. Har mina tankar på en kanalfläkt fresh id 100. Finns det något... -
D
Styrning till reservkraft
Tja Har skaffat mig en dieselgenerator till reservkraft å jag hade tänkt bygga en automatisk styrning till den men frågan är hur man gör det. Hur... -
C
Solceller, batteri och smart applikation för styrning?
Hej Jag har idag en Huawei SUN2000-M1 och 23 solceller på taket som skall ge 9,3kwh Och är på gång att få inkopplat ett Huawei batteri på 10kwh... -
F
Panasonic NZ25VKE styrning app/dosa
Hej, Vi har en llvp Panasonic NZ25VKE, den är ungefär ett år gammal. Den styrs via fjärrkontroll och appen "Comfort Cloud". Efter några dagar på... -
C
Styrning av elradiatorer - HAOS, frågor och funderingar
Hej! Då vi byter till rörligt avtal på elen i Januari så har jag givetvis byggt på min Home Assistant med lite energi-övervakning. Vi eldar med... -
Elektrisk styrning av termostat/ventil
Hej! Jag har köpt ett hus med vattenburen värme. Det finns en vedpanna och en ackumulatortank med två stycken elpatroner. Mellan utlopp från...