Tagg: skafferi
Här samlar vi allt om skafferi.
Andra taggar som innehåller ordet skafferi är: skafferidörr, skafferiventil, hörnskafferi, walk-in-skafferi, skafferitak, plåttak-skafferi, platsbyggt-skafferi, inbyggt-skafferi, skafferiskåp
-
M
Göra om gammal tvättstuga till skafferi (golvbrunn+vatten bort)
Hej allihop, Vi är precis i starten på att renovera hela vårt kök och som start tänkte jag först göra om vår gamla tvättstuga till ett "walk-in"... -
F
Skafferi med frikyla från BVP?
Hej, Jag håller på att rita på ett nytt hus. I köket vill vi ha ett skafferi med dörr ca 1.5-2 kvm. Tanken som har kommit upp är att kyla detta... -
V
Vad vågar vi förvara i källaren? Både uppvärmda och kalla rum.
Har nyligen flyttat till hus med källare från 50-talet och är okunnig gällande förvaring i källare (försöker lära mig och läsa på). Källaren är... -
P
Tips på prisvärda måttbeställda skafferi-skåp?
Hej, Behöver hjälp med att hitta någon tillverkare som kan göra måttbeställda skåp. Har ni några tips? Jag är ute efter ett fullhöjdsskåp i t.ex... -
T
Skafferi / sval
Hej, har påbörjat totalrenovering av köket och vi kommer att ha ett högskåp med skafferiinredning (IKEA) närmast väggen som är på norrsidan huset... -
F
Täta ventilöppning till gammalt skafferi
Hej! Skulle vilja täta igen ett ventilationshål som gått in i vårt gamla köksskåp/skafferi. Vi ska göra om köket och den ventilationen kommer... -
T
Electro helios skafferi kyla
Någon här inne som sitter på någon info om denna hittar inget på nätet Sitter i vårat skafferi. Fungerar fortfarande och kyler ner. -
Hur isolera mellan ouppvärmd matkällare och skafferi?
Jag har en ouppvärmd matkällare under mitt kök och gå-in-i-skafferi. Mellan skafferiet och källaren är det endast spontade bröder, ingen... -
A
Passande materialval skafferi under trappa
Hej! Jag har tänkt bygga ett skafferi för torrvaror med mera under vår innertrappa. Känns som ett outnyttjat och bra utrymme för detta. Jag... -
K
Skafferi i isolerad verkstad
Hej Jag är planeringen att bygga ett skafferi i hörnet av vår verkstad. Den delen av huset är isolerad men elen är inte på där, så det blir kallt...