Tagg: platta-på-mark
Här samlar vi allt om platta-på-mark.
Andra taggar som innehåller ordet platta-på-mark är: oisolerad-platta-på-mark, platta-på-mark-cellplast, gjutform-platta-på-mark, poolplatta-på-mark, grundspricka-betonggrund-platta-på-mark, garage-platta-på-mark-dränering-makadam, upphöjd-platta-på-mark, sten-under-platta-på-mark
-
P
Torka platta på mark
Hej, Vi har köpt ett hus som hade en fuktskada i köket, fuktskadan är inte något problem i sig då allt i huset håller på att blåsas ut dock... -
L
Mögelrisker med gammal platta
Som jag förstått det så finns det en hel del risker med att behålla en gammal platta på mark? Vad är det som kan orsaka möglet, är det att den är... -
A
Branschregler för uppvärmning av badrum med platta på mark
Jag har en fråga gällande branschregler om uppvärmning av badrum med platta på mark, vad gäller? I min nybyggda bostadsrätt finns det ingen... -
Ingjutna kopparrör, hur länge klarar dom?
hej. Vi har en kompis som har ett enplanshus från 50 talet. Platta på mark. nu har en VVS gubbe sagt att dom borde byta rörsystem eftersom alla... -
P
Växthus med platta på mark - avsaknad av avlopp?
Hejsan! Vi köpte ett fritidshus där den tidigare ägaren uppförde ett växthus med platta på mark. Se bild. Tyvärr hade den tidigare ägare inte... -
S
Renovering av källarrum
Hej, Vi har köpt ett hus från 1928 där det gjordes en stor renovering i början av 70-talet där bland annat en tillbyggnad till huset byggdes. I... -
A
Tätskikt lokalt runt brunn/montering tvättstuga oisolerad platta på mark
Hej, Jag ska byta golvbrunn i min tvättstuga från 1961 då denna börjat rosta sönder och samman. Jag försöker förstå kraven för montering av... -
S
Platta på mark eller krypgrund (eviga frågan)
Hej, Håller på med en förstudie för ett förhoppningsvis kommande husbygge. Bor i Mälardalen i ett område med särskilt intresse för kulturmiljö... -
R
förklaring av armeringsbenämning i k-ritning
hejsan, Jag har en konstruktionsritning som jag ska bygga efter och har börjat titta på armeringen och vad det är jag behöver köpa in... -
M
Dolda fel?
Hej! Vi har bott i vårt hus i 2,5år nu, hus byggt 1980 med platta på mark. Vid köpet så besiktades huset av Anticimex nivå 2 och det var inga...