Som jag förstått det så finns det en hel del risker med att behålla en gammal platta på mark? Vad är det som kan orsaka möglet, är det att den är oisolerad och suger fukten eller att det kan ligga felaktig isolering inbakad i plattan och hur vet man isåfall det?
Måste man bila upp hela plattan eller kan man isolera ovanifrån även om detta egentligen är fel?
Om det ligger gamla syllar i betongen vet man ju inte heller?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.