Tagg: nibe-fighter
Här samlar vi allt om nibe-fighter.
Andra taggar som innehåller ordet nibe-fighter är: nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1215, nibe-fighter301, nibe-fighter-360, nibe-fighter-1230, nibe-fighter-410p, nibe-fighter-410p-överhettad-slocknar-problem, nibe-fighter-410p-problem, ersättare-nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1235
-
A
Nibe Fighter 410P som vent och varmvatten
Hej, Jag har har en Nibe 410P som jag kompletterat med ett par LVP och en stor braskamin. huset, ett 180kvm enplan vilket jag verkar kunna värma... -
Ersättare till Nibe FIGHTER 310P?
Hej på er Bor i ett två våningshus 150kvm byggdes 2008 med öppet planlösning och högt i tak i Stockholm och har vattenburen golvvärme hela huset... -
G
Legionellakörning Nibe Fighter 1115
Hej! Hittar inte något om detta i manualerna så tänkte höra om någon här har koll. Vill bara veta om det är så att min Nibe med tillhörande vpa... -
D
Nibe Fighter 1215-7 märkeffekt
Lägger ut en fråga här om någon kan hjälpa mig med att räkna ut uppvärmning vs. hushållsel. Jag ska sälja huset och mäklaren / nya köparen vill... -
D
NIBE Fighter 360P - Oljud
Köpte nyss hus där det sitter en NIBE Fighter 360P (9 år gammal) Ibland för den ett riktig oljud som jag inte förstår vart det kommer ifrån. En... -
M
Nibe Fighter 310 P, inget varmvatten
Nu har min panna ballat ur igen.. hade en omgång i vintras där både värme och varmvatten lade av, hade hit folk som fixade den då. Men nu är det... -
Nibe fighter 1210 blinkar
Hej, vår värmepump blinkar vid blixten, tillsatsvärme. Blinkning är varannan sekund. Är det snabbt eller långsamt i sammanhanget? Beroende på... -
Q
Nibe Fighter 310P byta fläkt och kondensator.
Jag har en 310P från 2010 och fläkten har väsnats väldigt, köpte nya lager och bytte men axeln verkar så sliten så det blir obalans och ett... -
HP/MS LARM NIBE Fighter 1215
Hej. Min värmepump larmar med hp/ms larm. står att man ska kolla nåt smutsfilter, hur gör man det? (Kan inget om ovanstående). Var sitter det och... -
Har Nibe FIGHTER 310P idag
Hej på er Bor i ett två våningshus 180kvm i Stockholm och har vattenburen golvvärme hela huset via Nibe FIGHTER 310P huset byggde 2008 så borde...