Tagg: nibe-fighter
Här samlar vi allt om nibe-fighter.
Andra taggar som innehåller ordet nibe-fighter är: nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1215, nibe-fighter301, nibe-fighter-360, nibe-fighter-1230, nibe-fighter-410p, nibe-fighter-410p-överhettad-slocknar-problem, nibe-fighter-410p-problem, ersättare-nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1235
-
U
Kallt i huset med Nibe fighter 1115 bergvärmepump kopplad till jordvärme.
Efter byte av köldbäraren ställde killen värmepumpens inställning på Vb-retur på Auto. Helt plötsligt så hamnade han där och verkade inte riktigt... -
hjälp mig med Grundinställning Nibe FIGHTER 310P !
I vårt huset i Stockholm, har vi följande värmekällor och har timpris på el: 1-frånluftvärmepump (Nibe FIGHTER 310P ) som värmer huset via... -
Felkod XX under S2 -Nibe fighter 2020-10 utedel
Hej Vi har en Nibe Luft/Vatten anläggning från tidigt 2000-talet. nu får jag under menyn S2 felkod XX. kompressorn och fläkten startar men... -
H
Hjälp att förstå mig på min bergvärmepump!
Man kanske skulle haft koll på allt sådant här innan elbristen kom, men nu är det som det är. Någon kunnig som skulle kunna tänka sig ge mig en... -
Delta T har fastnat….
laddplatsen,pen styrd av SMO-40 ändrar inte delta T. Hur felsöker man en sådan? Delta T ligger på drygt 3 grader, jag vill alltså sänka varvtalet... -
Hur kan jag höja flödet i ett rum(Golvärme REHAU, Nibe fighter 310p )
2:2 kopplas till Daniels sovrum och flödeindikator(genomskinliga plaströret) visar låg flöde även om Rumtermostat är på 24 grader. -om jag vrider... -
T
Optimera Nibe Fighter 1215
Hej på er! Nyinflyttade sedan augusti i ett relativt nybyggt (2006) och välisolerat trähus med gjuten platta. Husets boyta är 175kvm fördelat på... -
Frånluftsvärmepump utlöser JFB pga kondens
Ingen fråga här, bara en beskrivning. Tänkte att jag i alla fall kunde lägga den här ifall jag kan hjälpa någon annan. Vi har en Nibe F360P från... -
NIBE Fighter 360P - vill ej ha golvvärmen
Hej, då vi i dessa tider gärna önskar köra uppvärmning med våra luftvärmepumparna vi har samt vedeldning och inte använda golvvärmen via vår NIBE... -
Nibe 1210
Hejsan jag köpte mitt hus 2011 och när jag flyttade in hade vvsaren som bodde här satt in jordvärme och då köpt en Nibe 1210 år 2008 om jag minns...