Tagg: nibe-fighter
Här samlar vi allt om nibe-fighter.
Andra taggar som innehåller ordet nibe-fighter är: nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1215, nibe-fighter301, nibe-fighter-360, nibe-fighter-1230, nibe-fighter-410p, nibe-fighter-410p-överhettad-slocknar-problem, nibe-fighter-410p-problem, ersättare-nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1235
-
A
Vad är det som låter från vår Nibe Fighter 410P
Har en Nibe Fighter 410P från -02. Nu när det blivit kallt så låter den annorlunda, kan tänka mig att ljudet kommer från fläkten men är inte... -
B
Råd om Nibe Fighter 410 P
Hej! Jag har problem med min panna, ringde Nibe och dom trodde att gummifötterna till kompressorn va slut. Så jag beställde nya sådana. Men jag... -
D
Nibe Fighter 360P - Hög effektförbrukning
Hej Jag tycker att min nibe kickar in elpatronen lite väl tidigt. Det är 8.7 grader ute och den skickar på fullt på elpatronen (7.5kw) Vad kan... -
K
Nibe Fighter 1210 HP/MS larm
Löser motorskyddet, återställer man det kan den starta och gå en stund, sedan samma. Öppnade och vred med lite mejsel på axeln till kb-pump och... -
T
Hjälp med Nibe fighter 1215, vätska och tryck
Hej! Minsta dottern har pillat på det ”gråa” kärlet och tömt en del vätska/köldbärare? och jag upplever att trycket har gått ned något (nu nästan... -
Å
Värden ventilation nibe fighter 410x
Hej, vi hade en firma hemma idag som rengjorde och uppmätte flöden i ventilationen i villan. Vi har ett myresjöhus byggt 1992 med en nibe 410... -
A
Klickande ljud från värmepanna Nibe Fighter 310p
Hej! Vi har ett märkligt klickande ljud från vår värmepanna, en Nibe Fighter 310p. Två klickljud återkommer ungefär var femte sekund. Lyssna i... -
K
Utbyte av Nibe Fighter 410P
Funderar på att byta ut nuvarande VP från 2007 då den förmodligen börjar närma sig sin tekniska livslängd. Är det F470 som är den naturliga... -
V
Utbyte av Nibe Fighter 360p
Hej! Bor i hus 174 kvm byggt 2010 med vattenburen golvvärme nedervåningen och radiatorer ovanvåning huset har vvc kopplingar för snabbare... -
C
Sänka framledningstemperaturen på NIBE fighter 1230
Hej ,framledningstemperaturen har rusat upp till 80 grader sen i torsdags, men varmvatten temp ligger på 52. Kan man sänka...