Tagg: koppla-in
Här samlar vi allt om koppla-in.
Andra taggar som innehåller ordet koppla-in är: att-koppla-in-bergvärmepump, koppla-in-taklampa, koppla-in-taklampa-plejd, koppla-in-plejd, relä-koppla-in, koppla-in-brunnen, koppla-in-ny-spis, koppla-in-tvättmaskin-vattenlås-avlopp, koppla-in-400v-element, koppla-in-trappbrytare
-
T
Koppla in ny taklampa
Hej! Jag tänkte byta taklampa men när jag skruvar loss kåpan på befintliga lampan ser jag att det går två svarta, en gröngul och en blå från... -
Koppla in ny induktionshäll.
Hej! köpte idag en ny induktionshäll(AEG 6000-SERIEN IKE84445FB). Det följer inte med en stickkontakt till perilexuttaget. Ser även att den nya... -
Hcentral ifrån 60talet Gbg vill koppla in 5tråds 3fas - ej pratat med elfirman
Hcentral ifrån 60talet Gbg vill koppla in 5tråds 3fas finns 4 tråds 3fas draget efter brytare vit,vit,vit,röd 1.5mm går det smidigt TN-c TN- s... -
J
Koppla in lampa
Hej! Jag har köpt en taklampa som ser ut enligt bilden, nu ska jag koppla in en kontakten (som ser ut som en vit sockerbit, se bild 2) Har läst... -
M
koppla in ett 400w element..
Hejsan.. behöver lite hjälp.. ska koppla in ett nytt element o blir inte klok på hur dom har kopplat innan.. vilka kablar ska gå till vilka... -
E
Plats för att koppla in el bakom inbyggnadsugn
Hej, vi ska beställa ett ikeakök och har valt stomme för inbyggnad av ugn och häll. Ugnen vi har köpt har djupet 56,9 cm. Vår elektriker är... -
P
Hur koppla in denna strömbrytare/uttag
Hej. Kan någon vänlig ge råd om inkoppling? I nuläget sitter det en strömbrytare till belysning. Tanken är att ersätta den med en kombinerad... -
T
Koppla in vattenlås handfat, kommod
Hej! Jag får det fan inte att lira. Jag har köpt handfat och kommod på Ikea. Vattenlås Rännilen. För att då plats med lådor. Halva kopplingen... -
S
Hur koppla in dimmer?
Jag tänkte installera en dimmer, men blev lite osäker på hur jag ska koppla. Problemet är att det är en strömbrytare med två knappar som sitter... -
Hur koppla in Infälld Zigbee-fjärrströmbrytare
Hejsan, Jag vill koppla in en infälld Zigbee-fjärrströmbrytare bakom min flippbrytare som går till vår takfläkt, bara för att kunna sätta på...