Tagg: förstärka
Här samlar vi allt om förstärka.
Andra taggar som innehåller ordet förstärka är: förstärkare, antennförstärkare, förstärka-takstol, golvbjälke-förstärka-konstruktion, förstärka-husgrund, förstärka-källarvägg, gjutförstärka, förstärka-vägg
-
F
Är det brukligt med förstärkt vägg för badrumskomod?
Hej Håller på och fixar för en mindre toalett. Utrymmet blir ca 1,2 m brett och 2 m djupt så det blir ju väldigt litet. Vi tänkte ha en komod av... -
J
Förstärka altantak?
För flera år sen köpte vi glasdörrar från skånebyggvaror för vår altan och det har fungerar bra i flera år, dock senaste året har dörrarna inte... -
D
Förstärka mellanbjälklag badrum
Hej! Håller på att renovera badrummet på övervåningen i vårt hus men vet inte riktigt hur jag ska förstärka bjälklaget. Planen är att det nya... -
J
Förstärka altan inför spabad?
Hej, Jag är helt ny här och hoppas att inlägget hamnar rätt Vi skall skaffa ett spabad och planerar ev att ställa det på vår upphöjda altan, men... -
S
Förstärka/bygga om takstolar?
Hej! Jag har fackverktakstolar idag som jag funderar på att bygga om för att öppna till nock. Är det möjligt att förstärka överarmarna och på så... -
Å
Förstärka och regla gammalt bjälklag
Hej! Jag har rivit upp ett lite svajigt råspont-golv och vill istället lägga golvspån och sedan ett 14 mm trägolv över det. Cc-måttet mellan... -
A
förstärka bjälklag i krypgrund
Hej! Är i begrepp att köpa ett radhus med krypgrund sedan 70 talet. Golvet sviktar och lutar rejält i nedre plan. Letar råd och tips hur detta... -
T
Hyvla golvbjälke 10mm och sedan förstärka
Har 45x145 bjälkar med cc30 och ett spann fritt på 2900 mm. Tagit bort det tidigare golvet som var 18 mm spånskiva, spikat och halvkasst limmat... -
Förstärka dörrfoder till pull up bar
Jag vill förstärka dörrfodret så att man kan använda den här på ett säkrare sätt. Huset är från 1971 och det är reglade väggar med tretäcks/gips... -
J
Förstärka golv bjälkarna för golvvärme.
Hej jag är i start groparna med att lägga vattenburen golvvärme i köket och har noterat att det står på golvspånskivorna att det ska vara max...