Tagg: erfarenheter
Här samlar vi allt om erfarenheter.
Andra taggar som innehåller ordet erfarenheter är: myror-trä-tunna-tips-erfarenheter-bekämpningsmedel, egna-erfarenheter-av-mögel
-
J
Erfarenhet ”PH- förhöjare” eget vatten
Hej, Undrar om någon har drifterfarenhet av alternativet till avsyrningsfilter sk ph-förhöjare för att höja PH genom tillsats av alkalilösning... -
Fler som har dålig erfarenhet från supporten hos Yale doorman?
Vårt lås slutade fungera efter en påtvingad uppdatering och vi försökte lösa problemet med hjälp av Google (söndag kväll). Flera timmar senare ger... -
S
Erfarenhet av Nordic House vid fönsterbyte
Vi har fått beviljat fönsterbyte av Trafikverket. De har upphandlat med Nordic house. Någon som har erfarenhet av dem och att ha fått sina fönster... -
Nån som har erfarenhet av AL-KO Elverk
Elverk AL-KO 6500D-C Funderar på elverk och undrar om nån har erfarenheter och åsikter om detta elverk. -
B
Erfarenheter av Debe Flow Group och Aquagrppen, någon?
Vi ska rena vårt vatten från främst järn och kalk. Vi har fått offerter från flera leverantörer, bland annat Debe Flow Group och Aquagruppen. Är... -
Någon med erfarenhet av tätskikt från Sika eller Mapei?
Tittar på Hornbach på deras tätskikt för badrum. De har två märken, Sika och Mapei (Mega Line). Enligt säljaren är Sika bra. Tydligen är det samma... -
L
Erfarenheter av inbyggda installationer i badrummet
Hej på er! Ska bygga nytt hus och nu frågar arkitekten hur vi vill att badrummet skall inredas och då specifikt hur vi ställer oss till inbyggda... -
Solfångare/solvärmefångare...någon med erfarenhet?
Hej! Jag undrar om någon med erfarenhet av solvärmefångare finns här i forumet? Om ja; har det varit lönt? Hur effektivt anser ni att det är... -
T
Erfarenheter av Bona golvlack?
Skall snygga til furugolvet i vår sommarstuga. Slipade och lackade för 11 år sedan, då blev det jättefint men nu har det gulnat rejält. Har... -
Erfarenhet av Badspecialisten/Nordline Markis?
Hej allihop! Vi letar markis och snubblade över den här kampanjen. Tycker det ser bra ut, spinnfärgad akrylväv osv. Någon som har erfarenhet av...