Tagg: element
Här samlar vi allt om element.
Andra taggar som innehåller ordet element är: elementhus, kalla-element, elelement, kantelement, värmeelement, elementrör, element-värme, lufta-element, element-radiator, mockfjärds-elementhus
-
Stickpropp element - var köpa?
Ska byta element. Det gamla elementet (220) har en fast stickpropp som är "smalare" än vanlig stickpropp. Jag tänkte köpa en likadan stickpropp... -
E
Ungarna knäckte termostaten på vattenburen radiotar
Hej, Termostaten på ett av våra vattenburna element har tyvärr gått sönder – våra kära barn har tydligen beslutat sig för att testa sina... -
Ta bort element i badrum, lägenhetshus
Hej, Jag undrar vad som gäller om man vill permanent ta bort ett element i badrummet i samband med en helrenovering. Jag har fått olika besked... -
E
Seriekopplade element mjuk-el
Hej Har ett problem med att vårat element i badrummet (oljeelementet på bild) inte fungerar alls när elementet i tvättstugan (släta elementet) är... -
M
El-element säkring ? zebra062f
Hej, Har ett el- element zebra 062f som lyser med röd lampa på 11 grader är kallt Ökar vi och höjer till tex 20 grader ingen skillnad Tror det... -
A
Hur ska jag ta bort vattenburet element?
Hej! Jag ska renovera mitt vardagsrum och behöver bli av med en gammal träpanel men på denna sitter ett vattenburet element, hur ska jag bära mig... -
M
Plugga element under renovering.
Hej! Kan behöva ta bort och plugga detta element under renovering. Elementet sitter i källaren(ettrörssystem) hur gör man detta? Kommer det komma... -
Z
Ingen värme i nya element
Hej! Har nyligen köpt hus (år 1970) och har genomfört en totalrenovering bortsett från vatten. Huset har Fjärrvärme och enrörskoppel (se bild)... -
S
Läcksökning av radiatorsystemet
Hej. Vi har problem med att trycket i radiatorsystemet sjunker. Stänger vi av till källaren blir det bättre, så vi tänker att felet är i... -
E
Ingen luftventil på vattenburet element
Hej! Har 4 element på ovanvåning. 1 av dessa fungerar topp med jämn värme och dom andra är värmen väldigt ojämn med kalla partier. Antar att jag...