Säljes, Uthyres & Skänkes
Vildsvinet: Övers eller unders,,, Sak samma. Min farbror köpte en sådan 2009 tror jag, Installerade och använt den 4 gånger. Den låter för mycket enligt honom.
Bygg-Millan: Jag har intrycket av att den är i 2 delar, om du ser vid svängen så går inte heller räcket ihop där.
slaskman: En 50-tals fotölj tillverkad för NKs möbelverkstad,design Ruda. Serien heter "Triva". Liten och nätt vill nog ha nytt tyg. 700 kr
vojma: 4 st påsar med någon sorts koppling i. Tror det härrör från en golvvärmeinstallation. Påsarna är märkta: 219 1/2 x 16 x 2 NIK Helt oanvända, endast öppnad för fotografering. [bild] Finns i Piteå.
matteeee80: Köpte ett Lay-Z-spa och använde lite förra året men locket gick sönder och orken finns inte kvar. Därför säljer jag pumpen/värmaren löst med lite tillbehör som extra filter, slang för pumpning (luft), lite klortabletter och PH-stickor och lite tillbehör för rengöring (hov, "dammsugare"). Själva "poolen" finns också men är inte uppblåst och testad i år. Den kan fås med på
prototypen: Jag har en drös med gamla fönster i Umeå som borde få vård av någon bättre än mig. Protte
Pära: (Med risk för att det anses vara en otillåten bumpning.) Sista chansen! Om ingen hör av sig ikväll så säljer jag till Hedenstedts i Trosa.
johannaak: Finns det något intresse av ca 15 kubik fyllnadsmassa? Den kommer bestå av jord, små stenar och en del trädrötter och befinner sig i skrivande stund i Täby, norr om Stockholm. Grävningen kommer ske i början av nästa vecka (6-7 Maj) och antingen kan vi ordna med en transport (med det blev rätt dyrt så den får vi samsas om) eller så får man skotta upp det på ett flak själv. Skicka
Manberg: Nu när jag flyttat bort från landet så behövs inte denna längre. Har fungerat bra till mina ändamål, har röjt sly men mest högt gräs. Har ny autocutter på med 2 trådar. Man "duttar" trimmerskallen i marken så matar den ut ny tråd, enormt tidsbesparande och värdefullt! Följer även med en klinga som säkert behöver slipas. Årsmodell på denna vet jag inte, den ser varken ny eller
Annvarsson: [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Säljer svarven p.g.a flytt diverse tillbehör medföljer tänker mig 1000:- men priset kan diskuteras.
Annvarsson: [bild] [bild] [bild] Säljes p.g.a flytt den fungerar perfekt och är väl om händertagen pris 400:- priset kan diskuteras.
Ulf Halloff: [citat] Hej, jag är intresserad att köpa. Finns traven kvar? Mvh Ulf
Stew: Hej, Kolla blocket: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=%F6landssten&cg=2020&w=3&st=s&c=0&ca=15&is=1&l=0&md=th Det ger ju en bra indikation på var priset bör ligga. När jag tittat på det så är det inga jättehöga priser på ölanddsten för tillfället. Inte så stort sug efter dem. Mvh Stefan
svenne78: Uppdatering, ca 170 m2 sluten cell finns kvar. svenne
ClasseClas: Jag har bytt till kabeltv via fiber och säljer därför min antenn. Utrustningen har varit placerad på kallvinden och är opåverkad av väder och vind. [bild] 1) Televes DAT-45 antenn http://www.digitaltvexperten.se/produkt.php?p=1184 2) Dipolförstärkare till DAT-45 http://www.digitaltvexperten.se/produkt.php?p=1079 3) Nätdel till dipolförstärkaren, Televes 5495
DaErkiman: Säljer en FM Mattsson vattenutkastare med två kranar (se bild) pga av felköp = helt ny och aldrig använd. Pris: 1.000.- Finns i Tungelsta söder om Stockholm [bild]
oobum: Tjo. Skall avyttra min Fein Multimaster 250. Det är modellen som inte har snabbfäste. Har införskaffat mig en batterdriven, då jag känt mig begränsad av sladden hos denna. Som ni ser på bilden medföljer det lite slippapper samt de sågblad och skrapor som jag inte använt. Den har inga missljud, fungerar underbart och är väldigt ren och fin. Den har varit i min ägo i ca 1 år om jag
MMR: Tapwell sk-071 tvättställsblandare. Ca 2.5 år gammal, kanonskick, inga repor. Inkl. lyftventil (oanvänd). 300:- http://www.sigro.se/sv/tapwell/tapwel-stick-tvaettstaellsblandare-sk-071.php Mora push-down (pop-up) ventil, oanvänd 100:- http://www.sigro.se/sv/mora/mora-push-downventil-krom.php Finns i Malmö, kan skickas om du står för frakten. Bild: http://db.tt/wTYmZ4vA
David i Skåne: Råkade skriva under fel kategori! Är inlagd under Säljes istället. En Moderator får gärna radera ovanstående annons. Tack, David
jac: En styck Makita sågklinga säljes för 300:- Makita B-04999 260 mm med 30 mm hål. Reducerring 30mm -> 15,88mm = 5/8" medföljer. [bild] [bild]
David i Skåne: Gamla nockpannor / nockar säljes. Nockarna har blivit över sedan en takomläggning på vårt hus. Pannorna är från 1930-talet och i varierande skick, de är hela, men lite kantstötta efter tidens tand. Ni får själv komma och avgöra skicket! Längd på nockarna : ca 355 mm Antal : 39 st och 2 stycken ändnockar (ovanliga idag), totalt alltså 41 st. Har legat på en taknock som är cirka
dadid: Så här inför sommarn tänkte jag påminna om detta rör. Jag har inte haft en tanke på det sedan sist. Kanske någon har ett skriande behov? Kom med bud! Mvh David