Köpte ett Lay-Z-spa och använde lite förra året men locket gick sönder och orken finns inte kvar.
Därför säljer jag pumpen/värmaren löst med lite tillbehör som extra filter, slang för pumpning (luft), lite klortabletter och PH-stickor och lite tillbehör för rengöring (hov, "dammsugare").
Själva "poolen" finns också men är inte uppblåst och testad i år. Den kan fås med på köpet vid snabb affär (annars slänger jag den). Locket är däremot trasigt och redan slängt.
Prylarna finns mellan Landskrona och Löddeköpinge och blir dina för 1700kr jämt.
Maila på "matte_l snabel-a hotmail punkt com" vid intresse. Kan ordna bilder om så önskas.