slaskman
slaskman: Enklare kombimaskin, både rikt och planhyvel. Skall kunna köras som svarv och cirkelsåg också men aldrig provat detta. Mkt lite använd ( bara hyveln) och 3 fas. Kostade väldigt mkt mer när min far köpte den.
0 svar · 1,7k läst
·
P
pockejocke: Har lite material över efter att ha putsat det nybyggda garaget. Utvändig gipsskiva 10 skivor Gyproc Glasroc Storm 9,5*1200*2700 mm Pris 1500kr Mineralull 50 skivor Therm 321 mineralull 30 mm Pris 1200kr Putsbruk 20 säckar Therm 340 underlagsbruk Pris 1000kr Avhämtas i Saltsjö-boo, Nacka.
0 svar · 1,5k läst
R
RulleBulle: Nu har 2 at 508/2 blivit sålda och jag sänker priset på rubbet till 4500kr.
1 svar · 3,0k läst
A
amandalar: Pris: 2000 begagnad - nypris förra året 4000 Hämtas Stockholm söderort PM mig om intresserad. Max arbetshöjd 3m Plattformshöjd 1,65m Märke: Alulock [bild]
0 svar · 1,8k läst
·
A
amandalar: [bild] Säljes: 1000 sek Hämtas: Stockholm Söderort PMa mig om intresserad. Lyften är lämplig för skivor och paneler upp till 488 x 122 cm med en vikt upp till 68 kg. Arbetshöjden kan justeras från 86 cm till 350 cm. Max. arbetshöjd: 3,5 m Vikbar: Ja Max. lastkapacitet: 68 kg Max. arbetskapacitet: 488 x 122 cm Färg: Röd, svart Vikt: 44 kg Material: Stål Antal hjul: 3 st Broms: Ja SKU:
0 svar · 3,3k läst
·
B
b8q: http://www.byggmax.com/se-sv/byggvaror/isolering-gips-skivor/isolering-byggplast/cellplast-fasad-putsskiva/61018001/putsskiva-s80-eps Jag har ca 1,5 skivor över av ovanstående. Säljes för 100 kr mot avhämtning. Stockholm norrort, PM:a mig om du är intresserad.
0 svar · 2,2k läst
L
Leon_Azzaro: Fyllnadsmassor bortskänkes i Mölndal. Massorna består av jord från trädgården. Vår grävmaskinist kan lasta på lastbil kostnadsfritt! Vid behov kan jag ordna med transport med lastbil. Dock tillkommer timdebitering på lastbilsfrakten. Det finns cirka 200-300 kbm att hämta. [bild]
0 svar · 2,1k läst
·
OpiMaza
OpiMaza: [bild] [bild] [bild] Hmm Iphone problem med bilder år fel håll tyvärr
1 svar · 1,4k läst
·
F
frippe12: Säljer en helt oanvänd och ej uppackad takdusch från Hans Grohe, 150 cc. Säljes pga av felköp, skulle ha köpt 160 cc. Den syns på bilden med säljobjektet nedan. Mycket trevlig dusch med stora sköna droppar som "regnar" ner. Nypris 4745:-. Köpt på Badshop.se
0 svar · 5,9k läst
·
R
Robert-san01: 3st väskor till Makita skruvdragare, mutterdragare etc. Rymmer maskin, 2 extra batterier och laddare. Helt nya. 150kr/st eller alla 3 för 350. (Slagskruvdragaren på bild ingår inte.) [bild] Festool tillbehörs hållare för rör och munstycken. Passar CT-26/36/48, helt nytt i förp. 250kr.
0 svar · 2,3k läst
·
R
RulleBulle: [citat] Sålt till AxxChild. Tack ändå.
7 svar · 2,9k läst
K
katten12: Vi har lite saker till salu. Om någon är intresserad skriv ett pm så får ni veta pris och bilder finns.. Bla säljer vi säng med pocketfjädermadrass. Ikea Hemnes byrå(vit) med en sylåda till. Dator Chassi ultra tyst. Tiger of Sweden herr tröja stickad. Martinique herr tröja stickad. en vinterjacka i äktaläder/mocka(herr) En svart rock för kvinna i fusk skinn Ett par knappt använda
0 svar · 1,3k läst
C
corre: Såld
1 svar · 7,0k läst
·
C
1 svar · 7,0k läst
·
X
xdigger: Laddomaten såld!
1 svar · 1,7k läst
V
våghals: Jag tittade lite närmare på bitarna. Det är förutom lite småbitar fyra brädor ca 230 cm långa, 12-19 cm breda och 7,3 cm tjocka (lite drygt 3 tum oftast). Två är hela, två är lite skadade längs kanten. Det finns spikar, sprickor och lite kvistar. Sågat virke 10*10 cm på Beijers kostar 68 kr/m som jämförelse. 9 m blir 600 kr, så kanske 400 kr för rasket kan kännas bra?
4 svar · 1,8k läst
B
Bamsefar: Hallå, Jag har "fått" över några Lutron Rania IR (enkel och dubbel kanalers) efter lite ombyggnation hemma. För den oinvigde kan jag rekommendera följande länkar: http://www.lutron.com/europe/Products/Pages/StandAloneControls/Dimmers-Switches/RaniaIRDimmer/Overview.aspx http://europe.lutron.com/techInfo/SpecSheets/369-277A_Rania_euro_spec_eng.pdf [bild] Det är två stycken enkanals
0 svar · 1,9k läst
·
ullberg
ullberg: Ja just det, det var det någon som tipsade om tidigare, helt sjukt billigt för en "new in box" (systainer), knappt så man tror det är sant, det är väl ingen annan som är ens i närheten av det priset? eller har jag helt tappat kollen på läget? (jag har redan en RO150, så jag förtränger gärna vad jag betalade för den ;) )
4 svar · 2,0k läst
·
C
Cgong: Har ett parti Fila produkter som bortslumpas: "Surt rengöringsmedel för borttagning av saltutslag..." "Stain protection for natursl stone" "Rengöringsmedel för golv" "Fugaproof - skydd för fogar" "Filawet - skydddmedel med våteffekt" "Fila PS/87 Rengöringsmedel" Miracle "Klinker och sten impregnering" Höganäs "Klinker och fog impregnering." Har flera förpackningar av allt. Allt 50kr/st.
0 svar · 1,9k läst
trattalask
trattalask: Lamellgardiner från persiennexperten i längder om 880, 1200, 1470, 1800, 2400 samt 2410mm. Suttit i rum med takhöjd 2180mm. Finns för avhämtning i Staffanstorp. Pris: 1000kr [bild] [bild]
0 svar · 1,0k läst
·
T
term: Trädet är borta!
1 svar · 2,2k läst
·
Värmdöbo
Värmdöbo: Haha, det får du inte :p
6 svar · 4,2k läst
·
Å
Åsa12: Här kommer bild på den med ruta! [bild]
3 svar · 1,3k läst
·
ErikC304
ErikC304: ... säljes. Helt ny omonterad i kartong. http://www.billigtvvs.se/produkter/100276/10005333/syrventil-5067 3200:- Kan skickas. Erik Törnqvist 0733-799593
0 svar · 1,2k läst
C
cri11e: Jag har en vedspis som tar onödig plats och har planer på att slänga ut den. Frågan är om någon är intresserad av den. Säljes till högstbjudande, 5kr och uppåt! :)
0 svar · 3,0k läst
·
C
corre: Huset sålt, behöver inte dubbla uppsättningar skruvdragare längre. Det är ett kitt med med två maskiner, GDR10.8V-LI och GSR10.8-2-LI Ingår gör en laddare, 3 batteri i bra beg skick, lite bits, en L-Boxx med inlägg. Ena sidan på ena inlägget bortsågat för att få ned en borrkasett (ingår ej). Finns i Sthlm, skickas om det behövs, annars träffas vi i stan och levererar. Pris 1300:-
0 svar · 1,1k läst
·
X
xdigger: Tjena! En Jonsered motorsåg CS2152 säljes. Använd ca 10 timmar, har sågat ca 40kbm ved med den. Följer med en extra 13" kedja. Bra skick. Har enbart kört på aspen färdigblandad och sågkedja av bra kvalité. Sågen är ca 14 månader gammal. Nypris 7500kr. Jag vill ha 4500kr för den. Kan eventuellt ta en Ecotec Bioline 20 eller Bequem 20D pelletsbrännare i byte. Finns utanför
0 svar · 1,9k läst
A
atomlab: Hejsan. Har lite delar över från ett projekt Aktorerna går även att använda i samma system som Gira eller Merten. 2 x 4-kanalig Dimmer FUD 4252 REG 2100.-st 1 x 4 kanalig Binär aktor FA 14 REG 1600.-st 1 x Radio Mottagare FK 100 REG 500.-st Kan även få fram ett par 2 och 4 kanaliga Radiosändare från Jungs LS-990 Gråa serie Med dessa komponenter kan du styra 4 st och dimmra 8 st
0 svar · 1,5k läst
R
Robert-san01: Tack, men detta var aktuellt 2011. ;)
2 svar · 2,0k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.