Säljes, Uthyres & Skänkes
jonas_7en: hejsan jag har en riktigt bra och stark vedklyv till salu klarar 1 meters längder trycker 18-20 ton hemmabyggd med kolv från en grävmaskin drivs av en 3 fas motor allt sitter byggt på en balk ned hjul och draghandske till bil 8500 kr finns i borås
niklasp85: ENOC väggskåp 19" i riktigt fint skick. Perfekt för patchpaneler, stereo etc. Hämtas i Hudiksvall eller skickas mot fraktkostnad. 1000kr [bild]
hakan_wallin: Hej, Jag fick 3 st förpackningar med två skivor i varje, dvs 6st skivor över när jag byggde badrum. Dessa är oöppnade men utan beslag. Badrums-skivor i ljusblå kakel-immitation. Varje skiva är 60cm bred och 240cm hög. Total bredd 360cm. Bilden är från mitt badrum med samma mönster. Pris 500kr. [bild]
Ulfman: Hej. Säljer en ELIQ Energidisplay som är ca 1 år gammal. Fungerar mkt bra. Dock är det inbyggda batteriet dåligt därav priset. Nypris 2495 kr. Snabb affär 1000 kr Finns i Stockholm För mer info se: http://www.eliq.se/sv/shop Jag nås enklast på telefon 0734-417324 /Uffe
corre: Har tre st Downlightboxar, dubbla modellen över, Malmbergs som syns på bilen. 540x240x150 mm http://www.malmbergs.com/Images/450/7466416l.jpg Samt ca 3m lång brandmatta, brandisolering till ventilationsrör. 30mm med hönsnät, 500mm bred. Finns i Viby, Kristianstad. Halv nypriset, avhämtas.
khm: Hej är intresserad av dräneringsbrunnen om det är sandfång och vad det för mått mellan botten och utloppsledningen? MVH Kent
rophphe: Bredd 2100 Höjg 2000 Isolering WG65 (vår och höst), vitlack Mer info på: http://www.willabgarden.se/produkt/uterum/uterumspartier/var-host-wg-65/wg-65-vikdorrsparti-3-del.aspx Säljes pga felmätning. Ej uppackade
mariatherese: Har spirorör i dimensionerna 100-200 samt nipplar och böjjar (ffa i 200) som blev över när jag installerade FTX-systemet. Dessutom flexibelt utdragbart aluminiumrör i 200mm. Kontakta mig och kom och hämta för en hundring.
JesperLofgren: Hej, Jag har fyra vibrationsdämpare att sälja, Christian Berner ISOTOP MSN 6. Köpte dem för att användas till min luft/luftvärmepump men har istället beslutat att sätta den på stativ. Dessa dämpare är av väldigt hög kvalitet och kostade vid inköp 200 kr/st. Aldrig monterade utan endast legat i kartong. Till skillnad mot gummidämpare som tenderar att bli ihoptryckta och förlora sin
Bjudko: Vem har prutat? Inte befängt alls. Kan icke intressenter sluta besudla min säljtråd fr o m nu skulle jag uppskatta det. Tack
Raginglynx: Green-I närvarosensor med inbyggd dimmerfunktion (NY) - 500 kr/st (OBS! för utanpåliggande montage - komplettera med tillbehör enligt 3:e bilden - detta går att köpa på bauhaus: http://www.bauhaus.se/green-i-utanpaliggande-dosa.html BÄSTA NYPRIS FÖR INFÄLLD SOM JAG HITTAT I BUTIK (BAUHAUS - 1295 KR) Krondimmer med sensor Avancerad närvarosensor med krondimmer och timerfunktion. Denna
GurraB: Märke ABB Enclosure Class: IP20 Frekvens (f): 48
63 Hz Input Voltage (U[SUB]in[/SUB]): 380
480 V Montering: Cabinet / Wall mounting Antal faser: 3 Output Current, Light-Overload Use: 2.4 A Output Current, Normal Use: 2.4 A Output Power, Light-Overload Use: 0.75 kW 1.0 Hp Output Power, Normal Use: 0.75 k 1.0 Hp Pris:1200kr eller högstbjudande Kan skickas i hela Sverige, mot faktisk
Bulldog: Från ffa Axminster har jag en uppsättning delar till 100mm rörsystem. Delarna är de som syns på bilden samt 7 st slangstumpar från 2m ner till ett par decimeter. Prisidé 1700 [bild]
noone70: Vi har över lite PE-X rör i rör slang: 1 st ca 10m 1 st ca 9m 1 st 2m Pris: 1000kr för allt eller bud inköpspris ca 140kr/m vid köp av 50m rulle.
noone70: Svart, inga madrasser. Längd: 211 cm Bredd: 177 cm Höjd: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 160 cm Nypris: 1795 kr Pris 500kr
Oldboy: Aha, tack. Det gäller alltså för liggande under bottenplatta. Jag tänkte bara på utanpåliggande utanför grundmur el källarvägg. Nå, då har jag lärt mig något nytt idag också. :)
farbrordane: Kanske skulle lägga till mitt nummer :) 0733630478
JPW: Några okantade stamblock av ek, ca 50-55mm tjocka, ca 200-300mm breda, 1750-1950mm långa. Torkat i uthus ca två år, senaste halvåret i inomhustemperatur. 400-500 kr/st. PM om intresse!
daddydj: Helt oanvänt originalbatteri till Bosch blå skruvdragare. Passar säkert till ganska många av Bosch apparater. Detaljnummer från Bosch är 2 607 336 169. Numret står på batteriets undersida samt på Bosch hemsida. Köpte ett kit med tre batterier i och jag behöver max 2 st så om det finns någon som behöver ett extra batteri kan ni höra av er så löser vi det till ett bra pris. [bild]
oobum: Så.... nu är även det sista av elementen borta.