Hej om det är någon som har denna maskin eller motsvarande (tilluft) är jag intresserad.
 
Jag kan hjälpa dig i din jakt på Nibe Fighter 410p.
 
Jaså. Har du en till övers? ;)
 
Övers eller unders,,, Sak samma.

Min farbror köpte en sådan 2009 tror jag, Installerade och använt den 4 gånger.
Den låter för mycket enligt honom.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.