1 421 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Frånluftsvärmepump Nibe Fighter 410p sökes.
Jag kan hjälpa dig i din jakt på Nibe Fighter 410p.
Övers eller unders,,, Sak samma.
Min farbror köpte en sådan 2009 tror jag, Installerade och använt den 4 gånger.
Den låter för mycket enligt honom.
Min farbror köpte en sådan 2009 tror jag, Installerade och använt den 4 gånger.
Den låter för mycket enligt honom.
Klicka här för att svara