Finns det något intresse av ca 15 kubik fyllnadsmassa? Den kommer bestå av jord, små stenar och en del trädrötter och befinner sig i skrivande stund i Täby, norr om Stockholm. Grävningen kommer ske i början av nästa vecka (6-7 Maj) och antingen kan vi ordna med en transport (med det blev rätt dyrt så den får vi samsas om) eller så får man skotta upp det på ett flak själv.

Skicka pm här om du är intresserad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.