B
biggles12: Då jag inser att jag inte kommer hinne med mitt logger-projekt närmsta tiden finns den, med tillbehör, till försäljning. Allt är nytt och oanvänt. Nypris runt 3500:- Prisförslag 2500:- el bud. Finns i Göteborg men kan skickas. Logger 2020 med belyst display Antal Kopplingsdosa 2 Dallas 1-wire PRO rörgivare 2 Fukt och temperaturgivare HTIQ 1 Dallas 1-wire PRO rumsgivare 3 Dallas 1-wire
0 svar · 1,6k läst
kysan
kysan: http://www.tradera.com/blandarfaste-trio-perfekta-160-cc-vinklat-auktion_301862_174266639
0 svar · 1,1k läst
kysan
kysan: Vet inte om det är ok att länka till tradera, men ingen är intresserad och jag vill bli av med den, kostade 440:- http://www.tradera.com/trio-perfekta-blandarfaste-160-cc-auktion_301862_173783708
0 svar · 1,3k läst
P
Paytax: 500kr
4 svar · 1,7k läst
·
P
4 svar · 1,7k läst
·
V
vectrex: Köpte detta väggskåp i höstas för att sätta in i vårt nyrenoverade badrum. När vi monterat ihop stommen insåg vi att det inte skulle passa måttmässigt och bli snyggt. Det är alltså delvis ihopsatt men oanvänt, skyddsfilmen sitter fortfarande kvar på dörren. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60147513/ Nypris, 595. Pris nu: 400 eller bud! Finns i Pixbo, strax utanför
0 svar · 1,2k läst
C
_coffe_: Har en 15kW elpatron ståendens i källaren från det vi bytte värmesystem. Tillverkningsåret är -89, men den är i fullt fungerande skick och användes med jämna mellanrum fram tills det att värmesystemet byttes i villan. Rymmer 16 liter. Hade tänkt mig 300:-. Finns i Halmstad, men kan tas med vid intresse då jag reser en del i landet.
0 svar · 985 läst
C
_coffe_: Har fått 5 kg av Lip's folielim och rapid cement över från tätskitandet av badrummet. Beställdes för cirka 3 veckor sedan och har stått lagrat enligt föreskrifterna. Nypris hos sigro.se är 551:- för folielimmet och 51:- för cementen. Säljer mitt för 500:- för allt. Självklart finns där prutmån vid snabb affär. Då jag reser runt en del i landet kan det även tas med. PM'a mig
0 svar · 993 läst
C
corre: Säljes från Kristianstad, Viby. Fast Fönster från SP . 3glas. 12*12 Målad i brun färg idag, lätt slipbart. Blev över i mitt fönsterbyte, köpte ett parti. 600:- Byggsåg 1Fas 2kWh Klyver utan problem 70mm i höjd. klyvkniv, sågskydd och fler bordsdelar ingår. 1000:- Vattenpump Grundfos CR8-4 Kraftfull 3fas pump för höga tryck och flöden. Kanske som tryckstegrare i
0 svar · 1,3k läst
·
Nyfniken
Nyfniken: En sån där satte jag på vinden eftersom jag alltid glömde släcka. Det klarade den inte. Man kan även tillägga att tiden är ställbar.
3 svar · 1,7k läst
·
C
corre: Har 4st delad planpackning till HP gängat ventilhus till 1rörssytem. Ventilhuset är detta: http://mma.se/produkter/utbytesinsatser/utbytesinsats-hp-gaengad.aspx Borskänkes till behövande. Kostar runt 20:- st på Rinkaby. Nästintill omöjliga att hitta om man inte råkar veta att Lenhovda tillverkar dom...
0 svar · 988 läst
C
corre: Ah, tyvärr. Körde förbi Tomelilla 3ggr förra veckan, men det var då :P
4 svar · 1,9k läst
·
C
corre: Har 4st delad planpackning till HP gängat ventilhus till 1rörssytem. Ventilhuset är detta: http://mma.se/produkter/utbytesinsatser/utbytesinsats-hp-gaengad.aspx Borskänkes till behövande. Kostar runt 20:- st på Rinkaby. Nästintill omöjliga att hitta om man inte råkar veta att Lenhovda tillverkar dom...
0 svar · 967 läst
C
corre: Bump! :) Vore synd att behöva slänga dom.Pris = Bud! Pressverktyget är till salu på tradera nu med (M18, M28, TH20, U20).
1 svar · 1,3k läst
raveper
raveper: Borde den inte varit lite före sin tid? Tycker det ser ut som dagens round corner hylsor, men de kanske har funnits länge.
4 svar · 1,7k läst
J
jonas_7en: hejsan jag har en riktigt bra och stark vedklyv till salu klarar 1 meters längder trycker 18-20 ton hemmabyggd med kolv från en grävmaskin drivs av en 3 fas motor allt sitter byggt på en balk ned hjul och draghandske till bil 8500 kr finns i borås
0 svar · 1,2k läst
Magnus Ladulås
Magnus Ladulås: Har gått till återvinningsstationen.
1 svar · 1,6k läst
·
H
hillgrow: [citat] Hej igen, jag är inresserad kontakta mig gärna. 0152-714571 Anders
4 svar · 4,5k läst
Z
zeltber: Tack för ditt råd, jag har varit i kontakt med Nacka nu och de tar gärna emot sakerna.
2 svar · 1,9k läst
M
micmob: Hej Såg ditt inlägg från 2011. Har du kvar odörfällen? I så fall är jag intreserad att köpa. MVH Michael Moberg
1 svar · 2,5k läst
K
Kjell_G: Någon som inte kan leva utan den härhttp://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20182457/ Lämnas/hämtas/skickas mot fraktavgift. Finns i Skövde.
0 svar · 1,2k läst
knekten
knekten: Laddomat 21 säljes pga byte till 21-100.Termostatpatron medföljer 2st 72c,78c. Pris 1500:-
0 svar · 1,9k läst
·
gockemannen
gockemannen: Dubbelpost ...
0 svar · 927 läst
J
Jonstorp: Skänkta och skickade.
2 svar · 2,8k läst
·
oobum
oobum: Såld till en lycklig herre i Kista.
1 svar · 1,7k läst
jac
jac: Borta!
1 svar · 1,2k läst
jac
1 svar · 1,2k läst
V
V1K1NG: [citat] såld!!
1 svar · 1,9k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.