P
Paytax: Såld
6 svar · 2,7k läst
·
P
Palleee: Är intr. Av rotexen om den finns kvar... Blir du nöjd med 1500?
3 svar · 1,8k läst
·
P
Palleee: ca 60 kubik schaktmassor inkl. frakt bortskänkes, ni måste kunna ta emot det om ca 3-5 veckor. Troligtvis mestadels lera.
0 svar · 909 läst
K
kimnorberg: Jag har möjligheten att erbjuda alla som är intresserad Pelles i slutet av Juli - början av Augusti. Meningen är, om jag får in tillräckligt många intresserade, kan jag köpa in de till ett pris på ungefar 1800kr. per ton i storsäck eller per pall med 52 - 16kg. småsäck, priset är inkl. moms. Men exklusive hem leverans. Hem leverans kan vi diskutera lite senare. Upp hämtning är i
0 svar · 680 läst
D
Dsl: 205cm hög. Limträ. Vitmålad. Har suttit som bärande regel i ett valv. Hämtas i GBG/Hisingen. Gratis.
0 svar · 1,4k läst
·
jac
jac: Som rubriken säger så har jag två stycken vita Addera innerdörrar 7x20 med karm till övers. Dörrarna finns utanför Lund och jag kan transportera dem inom rimligt avstånd (typ 10 Km från Södra Sandby). Någon som är intresserad?
0 svar · 685 läst
D
DIY_freak: Jag har 9 plattor 10cm Pordrän, oanvänt, 75:-/st Ytterdörr 2.1m x 1.0m, begagnad, vitmålad fast verkar vara riktigt trä under, 500:- 2st treglasfönster 1.2m högt x 1.1m brett. Begagnade men verkar vara i bra skick, 200:-/st. Finns i Gbg-området.
0 svar · 638 läst
mawi
mawi: Hej! Vi har 4 kubik jord (från rabatt) i bra kvalitet liggandes sedan någon vecka (började gräva 20:e Maj 2016) Snart 10 kubik totalt fördelat på en del jord och möjligen en del sand efter utgrävning för studsmatta i gräsmattan. Tillgängligt om c:a en vecka (Tors 2:e Juni och följande). Finns i Barsebäck, Skåne. Hämtas förslagsvis på egen bekostnad eller så delar vi på ev
0 svar · 874 läst
E
epw: Såld?
3 svar · 2,8k läst
T
Tykon: Köpt begagnat för ett par år sedan till förra kåken men hann aldrig installera grejerna. Brännare på 18kwh med lågriktare. 2.5m skruv om jag minns rätt, ska kontrollmäta. Ctc 1100 som den har varit kopplad på, saknar en elpatron. Jag vill ha 3000kr för grejerna, men jag är mer intresserad av att bli av med dom så låga bud är välkomna dom också. Däremot så säljer jag inte
0 svar · 1,0k läst
nimhed
nimhed: [bild]
1 svar · 1,1k läst
·
I
Izvek: Såld
1 svar · 984 läst
I
1 svar · 984 läst
D
DIY_freak: 7st Nivell-reglar (förborrade för plastskruv) 45x70 3,6m långa. 500:- för alla. Finns i Göteborg.
0 svar · 1,1k läst
O
ompalompa: Har ett sprillans nytt kodlås modell K44 till salu. Oöppnad kartong. Prisidé 1500kr [bild]
0 svar · 1,6k läst
·
T
Thomas Björkamn: S-2150, Servisventil, med PRK tryckskruv, mässing, 32mm 1000.- nypris 2600.- S-1850-4, Spindelförlängare, typ 2, rostfri, L=1,25-2,20m 1000.- nypris 2400.- mfl T-rör 32mm samt 3st 32mm skarv vid köpa av stång samt servisventil. Markvibb Dynapac lx90 mkt fint skick och alltid stått i garage. Använd till 3st husbyggen samt 10st tomtplaneringar. Honda 4takt 5000.- Finns i Sthlm// Sollentuna
0 svar · 919 läst
-RB-
-RB-: Radiatorn är nu borta.
1 svar · 874 läst
·
M
maxxxx: Hej ! Jag letar efter 12mm golvspårskiva, någon som har 60kvm över, Bara träfiber skivan, resten finns. Mvh Mats Stenfors 0722381849
0 svar · 579 läst
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: Säljer ett HAFA life handfat, 600 mm bred. Det är bara själva porslinsfatet jag säljer, inte hela kommoden. Det är något snett baktill, 5-6 mm fel på varje sida (se bild). Ska man ha silikon mellan handfat och vägg gör det säkert inget, men annars var det lite väl snett för mig. Pris: 500 kr + frakt eller hämtas i Södra Sandby utanför Lund. [bild]
0 svar · 1,3k läst
·
J
Juggev: jieehaa, det var verkligen en bra pris. Tack för tipset, Oijoij. Sorry, Martin :)
7 svar · 1,7k läst
D
DIY_freak: Har en gammal termostatduschblandare från FM Mattsson. Den låter ibland lite när man tappar vatten och byttes därför ut. Antagligen backventilen som står och slår. Har också en gammal termostat badkar/dusch-blandare från FM Mattsson. Termostatkäglan behöver antagligen fettas in lite, då den reglerade temperaturen halvbra. Pris 100:-/st. Finns i Göteborg.
0 svar · 866 läst
T
topfrog: Fylle på storsäck bortskänkes i Göteborg. Det är tre säckar och finns på Hisingen för avhämtning. Det behövs bil med lång arm som kan lyfta över en häck för att få ut det. Finns fram tills fredag 6e Maj. Om ni vill ha det levererat på centrala hisingen så kan jag ordna det gratis. Kontakta Tropfrog@gmail.com MVH Magnus
0 svar · 757 läst
tensiden
tensiden: Jag säljer en avfuktare Woods DS15 som finns över i källaren. Säljarna av huset lämnade den kvar för två år sedan och jag har bara provkört den och konstaterat att den fläktar på och verkar avfukta som den skall. Utan antimögelfilter, men det går ju att skaffa och slänga på om man tycker det är viktigt eller bra. Finns i Huskvarna och blir din för 1500kr!
0 svar · 2,2k läst
S
Svante Svenson: Verkstadskran från Biltema, http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Lyftverktyg/Verkstadskran-2000021844/ Bytes mot kantspade (alltså en platt spade) eller spett. Har förvarats utomhus i drygt 1,5 år och fått lite rost, den har dock stått i nedfällt läge så kranfunktionen bör inte ha påverkats av detta. Den är monterad. Den står nu inte på min tomt så jag
0 svar · 1,5k läst
E
Evolved: Oj det missade jag! De annonser jag sett tidigare har haft ett pris på 8kr/litern så jag kör på det med :)
3 svar · 1,7k läst
Norrhyttan
Norrhyttan: ...och jag såg den här tråden först nu. Typiskt!
7 svar · 3,0k läst
J
Johey: Det elektroniska styrsystemet taget ur en IVT Greenline C8 bergvärmepump från millenieskiftet, men passar även andra äldre modeller. Kan ordna bilder och mer detaljerad spec om någon behöver. Finns i Södertälje. Runt 3000 kan det väl vara värt för den som behöver det? Pengarna tillbaka om du inte får det att fungera.
0 svar · 1,2k läst
S
sto: Det är alltså ytputs som är färgad vit.
1 svar · 1,8k läst
·
N
niklasp85: http://se.niko.eu/produkt/41-730 1st Servodan närvarodetektor för infällt montage, produktnr 41-730. Oanvänd. Pris 900kr. Nypris 1500kr.
0 svar · 695 läst
F
Fixarjon: Rensar hemma och säljer ett vattenfiler som blivit stående. Märket är Pentair water och det är på 50 L. Se bild för info. Har inte varit inkopplat på länge så är behov av service. Men i fint skick Finns i Kungälv, 5 mil från GBG Pris: 1000kr
0 svar · 737 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.