Då hyresvärden tvingar upp hyran på "verkstaden" med ca 300% så måste jag flytta - Nya lokaler och mindre plats gör att hyveln måste bort.

En RPH330 med motorskydd, ca 5 meter kabel och 16Amp CEE don. Alla kåpor för utsug och anhåll.
Följer med en burk vax till bordet dessutom.
Saknar SUVA skyddet i trä men armen finns monterad. Fina stål.

Bra hyvel helt utan rost och problem.

Prisidé kring 9000:-

Kastar med en racklig men än fungerande spånsåg på köpet (UmeSugen) samt en del rördelar till utsuget. (Mindre anslutning för dammsugare samt slang, blast gates och en "floor gulper" - Det mesta så gott som nytt.)

Hämtas Söderort.
 
Finns denna kvar?
 
Hyveln fortfarande kvar...
 
Såld!
 
Så missade jag denna! :(
 
Johey skrev:
Så missade jag denna! :(
Men vänta nu - Skickade dig ett mail redan den 18/4. Kom det inte fram som det skulle? Hamnat i någons skräpkorg?Tänkte faktiskt att BH läsare skulle få sin chans innan blocket men så igår så åkte den ut på eftermiddagen och var såld drygt 2 timmar senare.
Hoppas att du hittar något som passar inom kort.
 
Det kom tyvärr aldrig fram. :( Men ja, jag letar vidare. Tack iaf!
 
...och jag såg den här tråden först nu. Typiskt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.