Stefan N
Stefan N: Såld......
3 svar · 761 läst
·
P
Paytax: Såld
1 svar · 941 läst
·
P
1 svar · 941 läst
·
PNO
PNO: Har ett komplett, oöppnat golvvärmepaket från LK att sälja. I princip samma som denna: http://www.lksystems.se/sv/LK-Systems-Sverige1/Golvvarme/Golvvarmepaket/For-ingjutning/LK-Golvvarmepaket-L8M5-5-m/ men av den äldre typen med 12mm slang i stället för 8mm. I dessa gamla paket ingår dessutom skåp för minikretsventilen. Räcker till rum upp till ca 5m[SUP]2[/SUP]. Säljes för 1500kr.
0 svar · 1,2k läst
L
Lilak: Den har redan kommit till stor nytta. Har tömt brunnen på 1,5 kubik 2 ggr, för första gången utan handkraft. Jonas
9 svar · 1,9k läst
·
O
ompalompa: Sålt
1 svar · 1,1k läst
·
A
Annanoreen: Har ca 6-7 lass...
2 svar · 1,5k läst
C
CrazyFin: ******************** Prissänkt! 800 kr inklusive frakt (inom Sverige) ********************
1 svar · 1,8k läst
fremax
fremax: Borta! Med vänlig hälsning, fremax
1 svar · 752 läst
tommib
tommib: Monterade ner två LLVP idag. Panasonic något, ena från 2004, andra från 2007. Fungerade bra. Anslutningsrören på den ena var jag tvungen att klippa men är man händig går det säkert att fixa, ca 40 cm rör kvar från innedelen. Andra gick att skruva isär så där är det bara koppla ihop. Bägge måste vakuumsugas och installeras av behörig kylmontör osv men någon kanske kan ha nytta
0 svar · 897 läst
A
andeol: Jag skänker dom mot hämtning idag eller imorgon.
1 svar · 1,8k läst
·
martin43
martin43: Täntke beställa bensaltensid för att spä ut till tak och fasad. Det motsvarar Jape Grön fri men till 1/4 av priset. 5l kostar 1495kr (lagom till komplett behandling) men köper man 5x5l kostar 5 l bara 1000kr. Nån som vill dela? http://allt-fraktfritt.se/bensaltensid.html
0 svar · 5,4k läst
R
Rowah: Sålda till Mattias / Sampe
2 svar · 2,8k läst
MathiasS
MathiasS: ...och jag som just skulle lägga ett riktigt skambud......
3 svar · 2,8k läst
·
Å
Återvinnaren: Köpte för många inspektionsluckor från bauhaus. 1 st 400x400 http://www.bauhaus.se/inspektionslucka-400x400-mm-med-snaptatning.html för 250kr (spara 150) 2st 600x600 http://www.bauhaus.se/inspektionslucka-600x600-mm-med-snaptatning.html för 400kr styck (spara 600) Mitt telefonnummer är 0706-826612.
0 svar · 944 läst
O
ompalompa: Efter garagerensning så finns ett gäng lysrörsarmaturer över. Helt nya, fortfarande inplastade. http://www.fagerhult.com/sv/Produkter/AllFive/AllFive-Klar/ 2x13/14 watt T5 lysrör ( ingår ej) 200kr/st
0 svar · 979 läst
Å
Återvinnaren: Och mitt, säljarens, telefonnummer är 0706-826612
1 svar · 1,6k läst
·
Å
Återvinnaren: Och mitt telefonnummer är 0706826612
1 svar · 767 läst
·
Anna1984
Anna1984: Säljer en Hitachi DS18DSL borrskruvdragare i oklanderligt skick. Fungerar felfritt. Säljes för att jag äger två :-). Levereras naken, alltså utan batteri. Skicka bud på PM.
0 svar · 785 läst
K
Krille4: Ska ni måla huset i sommar? P g a ändrade planer säljs 120 liter Norsjö Tinova Exteriör. Ni får färgen i valfri NCS-kulör Nypris ca 15 000 kr och säljes för 7 500 kr, 1 liter räcker till ca 6 kvm och torktiden är 1 tim. "Tinova Exterior är avsedd för målning på träfasader, betong och förzinkade ytor. Färgen ger en hög ythårdhet med bibehållen elasticitet vilket resulterar i
0 svar · 1,0k läst
A
Alva10: Bump
3 svar · 1,4k läst
·
O
ompalompa: 1st Garo uttagsbox enligt länk. Helt ny, aldrig monterad! http://www.garo.se/installation/uttagsboxar/g-box1/uttagslada-g-box-11103-jfb 3000kr? [bild]
0 svar · 1,3k läst
·
Stringfellow Hawke
Stringfellow Hawke: http://www.luftbutiken.se/varvtalsstyrning/4091-ostberg-vrtec-5-stegs-transformator-1a-230v.html 500 kr, finns i Hägersten, Stockholm.
0 svar · 1,3k läst
E
eyelow: Hejsan, Håller nu på att renovera mitt hus och har rivit den gamla oljepannan, men tanken står kvar med cirka 1,520liter olja. Säljes snarast till behövande person, kan även ordna med leverans inom Skåne län vid behov. Vid intresse skicka gärna ett mail på TonyVinblad@gmail.com mvh
0 svar · 645 läst
G
gelula21: SFX Premium UTP Category 6 PVC kabel Nätverkskabel Installationskabel 4 Pair UTP 23AWG (copper) ISO/IEC11801 IEC/61156-5 EN50173 EN50288-3-1 305m trumma = 600 sek
0 svar · 738 läst
C
cribbe8: Häng en ränna på balkongen vettja.
2 svar · 2,6k läst
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: 4 st badrumsskåp 35x35x18 cm, modell Westerbergs Motion, två med slät vit dörr och två med frostad glasdörr. Oanvända (och omonterade) i originalförpackning. Förpackningarna är brutna och innehållet kontrollerat. Pris 1000 kr styck. Nypris 2395 kr styck... http://www.tretti.se/badrum/badrumsmobler/sidoskap/westerbergs-20070122 [bild] [bild]
0 svar · 2,1k läst
·
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: 120 cm diskbänk från IKEA oanvänd i originalförpackning. Modell Boholmen (801.225.64) men den har utgått. Den har en helt slät yta och uppvikta kanter, som en helt vanlig hederlig diskbänk. Måtten är 120x62x3,8 cm, själva hon passar i ett 60-brett skåp. Bottenventil och avlopp med vattenlås och möjlig inkoppling för tvättmaskin ingår. 600 kr. [bild] Finns i Södra Sandby, Skåne
0 svar · 1,1k läst
·
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: Ska du renovera badrum med LIP tätskiktssystem? Säljer "rester" från vår renovering. Ca 50 kr styck eller paketpris på allt ihop. Tätskikt, klinkers och alla LIP-produkter kommer från Lunds kakelvaruhus. Restmaterial (50 kr styck eller paketpris): 4) Ca 10 meter LIP kantband 5) Drygt 3 meter LIP folie, 1 meter brett. 6) Primer ångspärr drygt 1,5 Liter (LIP VS 20) 7) Ca 10 kg multifog
0 svar · 813 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.