A
Ae86_Driver: Hejsan säljer mitt kök se blocket länken http://www.blocket.se/dalarna/Komplett_Marbodal_kok__kyl_frys_spis_mm__65622045.htm?ca=6&w=1 //kim
0 svar · 859 läst
T
Tomas Andersson: Jag har en Ny ej uppackad zipatobox till salu 1500kr och då står jag för frakt inom sverige. Jag har även en begagnad som är i bra fungerande skick för 1000 kr och en 433mhz för 350 kr vid köp av box. Tomas PM vid intresse
0 svar · 497 läst
Stefan N
Stefan N: Såld till Daniel.....
4 svar · 2,2k läst
·
trattalask
trattalask: Såld!
4 svar · 2,2k läst
·
Campar
Campar: Sålt! =)
2 svar · 812 läst
·
Campar
2 svar · 812 läst
·
S
stefanlindmark: Installerad av auktoriserad handlare (Luftmiljöbutiken). Alla delar ingår ytterdelen, innerdelen, fjärr. Står lös på golv med kylmedlet i ytterdelen. Behöver ses över varför avfrostningsprogrammet inte kör fullt ut. Vintertid isar den igen. Den är köpt sverigeanpassad och har frostat av i alla år tidigare med full vattenavrinning. Säljes mot avhämtning och betalning online på
0 svar · 2,6k läst
·
R
RPM2006: Nya priser; Oöppnad köksblandare 1400kr Öppnad köksblandare 1000kr Oöppnad tvättställsblandare 600kr Öppnad tvättställsblandare 500kr
1 svar · 917 läst
Andreas_kalmar
Andreas_kalmar: Har en laminatpress och nån såg på skenor typ tar nog material runt tre meter vet inte så mkt om dessa synd att kasta så finns det nån som är intresserad vore det kul finns tre mil söder om kalmar PM om intresse mvh Andreas
0 svar · 944 läst
A
Ae86_Driver: Tjenare har lite material kvar efter min renovering, [bild] 12 st Spårade golvskivor http://www.billigtvvs.se/produkter/102433/10002428/sparingrad-golvvaumlrmesparingnskiva-1820mmx620mm-16-17mm Pris BUD, 55 st hela plåtar (Nästan en full kartong) http://www.billigtvvs.se/produkter/100356/10002423/golvvaumlrmeplaringt-enkel-17mm-1150x180 Pris BUD, Spånskivorna har förvarats torrt och varmt,
0 svar · 2,8k läst
·
S
shootking: Jag har en oanvänd ventil till en Hafa handdukstork Ellips. RSK 8757599. Oanvänd ej uppackad i plastpåse. Bud. [bild]
0 svar · 881 läst
·
K
Kasc: Hej, Säljer en sorptionsavfuktare Munters Homedry. Den snurrar och går men troligtvis något defekt någonstans då den inte reagerar på knapptryckningar (finns 2 knappar, start och stopp) och ingen av de två lysdioderna ger något sken. För den som vet vad som är fel eller händig kan köpa den för 3000kr och fixa sig en billig avfuktare. Får jag inte sålt den får den jobbet att
0 svar · 1,6k läst
C
chris88: Hej, Det låter bra, jag skickar PM med adress m.m.
3 svar · 943 läst
O
Odjuret: Dubbla skjutdörrar för infälld montering, av märket Swedoor. Inklusive skenor och skruv (komplett för montering). Mått (dörrblad) ca 82 cm bred, ca 204 cm hög och ca 3,9 cm djup. Mindre skada på gångjärnsida (dock borde inte vara synligt efter montering). Bra begagnat skick. [bild] [bild] Skadan: [bild] Pris 700:- Finns i Stockholm, Tullinge
0 svar · 1,6k läst
·
A
Andreas Blomkvist: Stockholm på fredag igen som det verkar just nu, möte imorgon men allt tyder på det.
5 svar · 1,3k läst
·
T
Theo 1967: Såld till Vectrex
4 svar · 1,3k läst
·
Keexet
Keexet: Hej Jag har två stycken luftavfuktare jag inte behöver längre. De är av modell "Biltema" 84-083 därför ganska enkla i sitt utförande, men förvånansvärt effektiva då de går ner till 20%-luftfuktighet vilket inte är självklart hos andra modeller. De låter lite mer än de dyrare maskinerna men det är å andra sidan ingen maskin man sover ihop med. Perfekt för att torka ut källare,
0 svar · 1,2k läst
G
greenbay: Efter ändrade planer har jag ett schaktflak med krok över. Flaket flyttas alltså enkelt med krokbil. Säljes eller uthyres. Om du önskar bli av med sjysst fylle kan jag låna ut flaket gratis, så hämtas det när ni lastat klart. Längd drygt 6 m, bra skick, ser även fräscht ut, viktigt om grannarna är känsliga... Flaket finns mellan Gbg o Borås. Säljes för 25+moms, eller bud,
0 svar · 1,1k läst
tommib
tommib: Hej! De åkte tyvärr till tippen för några veckor sedan.
2 svar · 1,2k läst
kysan
kysan: Lilla lampan 1,2W/350mA (är jag nästan säker på, står inget)
1 svar · 1,0k läst
·
B
berne88: kan tänka mig byte mot vanliga tvingar, då jag är på jakt efter de
4 svar · 2,1k läst
·
riob
riob: Hej jag har en Refco vacuumpump RL4 tror jag, nybytt olja och testas givetvis mot vacuumeter vid köp. 900:- /Rickard
0 svar · 628 läst
B
berne88: Hahahaha oj.... Ja 450 är bredd å tjock är 30mm
2 svar · 957 läst
K
KjellTimell: Hej, Pga av ändrade planer säljer jag av mina Gira tryckknappar för KNX. Samtliga grejer är i fullt fungerande, det mesta helt nytt 1. (8 st.)Gira 2008 00 - Buskopplare 3, för tastsensor 3, bulk 2. (5 st.)Gira 5133 00 - Tastesensor 3, 6 knappars, Komfort varianten med fler finesser 3. (2 st.) Gira 5136 00 - Tastsensor 3, 12 knappars/dubbelram,Komfort varianten med fler finesser 7500kr för
0 svar · 889 läst
M
Mats: Flyttar till säljes /Mats Moderator
1 svar · 1,0k läst
T
thomasx: Ja, det borde vara en allmänning, men kommunen i Muteborg vill inte ta något ansvar, så därför är det en samfällighet. Och de som bor i samfälligheten och tvingas betala med egna medel för det som borde bekostas av det allmänna, gör så gott de kan för att hålla nere kostnaderna. Tyvärr har ju stat och kommun lämnat ett total ras efter sig, massvis med träd har behövts fällas
7 svar · 1,9k läst
·
C
CM1234: För ett tag sen så fällde vi en rätt stor björk som nu tar upp en stor del av tomten. Om det är någon som vill ha lite gratis ved så är det bara och ta med en såg och hälsa på! :D Finns i Östra Göteborg (Olofstorp) ps. Gammal bild. Allt är täckt av snö så det kan vara lämpligt att vänta tills det försvinner. Helt upp till dig/er! :rolleyes: [bild]
0 svar · 1,7k läst
·
n0ir
n0ir: Följande sålt: Fibaro HC2 Vera Edge Raspberry Pi med låda RFXtrx433 Fibaro brandvarnare FGSS-001 Zipato RFID Z-Wave keypad
3 svar · 1,6k läst
A
axed: Såld...
4 svar · 1,7k läst
A
4 svar · 1,7k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.