S
Shoffe: Säljer två uppsättningar dubbeldörrar enligt bild. 2.500kr/par eller 4.000kr för båda paren. Dörrarna är i mycket bra skick. En uppsättning karmar finns och är i helt ok skick, även om de är demonterade. Hämtas i Göteborg. [bild]
0 svar · 2,6k läst
·
trattalask
trattalask: Såld!
5 svar · 1,8k läst
·
trattalask
trattalask: Såld!
4 svar · 2,2k läst
·
P
Per-Håkan Thern: Har en rulle på 700 meter KNX kabel att sälja för 5000 kr Finns norr om Stockholm E nummer 495913600
0 svar · 873 läst
JoLi81
JoLi81: Så här ser det ut lagt. [bild]
1 svar · 1,3k läst
·
Fel av Åke
Fel av Åke: Efter att ha byggt klart mina två altaner så säljer jag min jordborr då jag inte har något mer sånt projekt inom överskådlig framtid. Är inhandlad på Jula (MEEC) och i dagsläget säljer de fortfarande en liknande. http://www.jula.se/catalog/tradgard/tradgardsredskap/markarbete/bensindrivna-jordborrar/jordborr-725013/ Den fungerar bra, är inga problem med den. Borret är 1 meter och
0 svar · 1,4k läst
·
B
berrabongo: Larm Powermax pro i nyskick säljes för 1500:- + frakt. [bild]
0 svar · 1,2k läst
·
W
West Man: Med frakt och tull vet i fan om det blir det alltså, den skickas så vitt jag vet inte direkt till Sverige utan man måste gå via ombud?
2 svar · 1,4k läst
J
jokamp: Jag skulle kunna tänka mig att köpa alla av dig om du kan tänka dig att skicka till Skåne. Naturligtvis också lite beroende på vilket pris du tänker dig. Skicka gärna ett PM.
3 svar · 965 läst
·
L
lillbossen83: Massorna finns kvar. Ni är välkomna att hämta eller arrangera egen transport. Står tyvärr inte för transporten.
9 svar · 1,7k läst
trattalask
trattalask: Nu är dom slängda. Barncancerfonden fick dock en slant iallafall.
1 svar · 908 läst
buspojken
buspojken: 5 st 13 mm gipsskivor bortskänkes mot en dosa Knox lös, avhämtning i Gävle Pm
0 svar · 585 läst
B
BAN: Överblivet byggmaterial. 13 st spårad golvspånskiva med två stycken parallella spår, c/c 300 mm, för aluminiumplåtar och 17 x 2 mm golvvärmerör. Mått: 22 x 600 x 2400 mm (Thermotech golvvärmesystem). Några vändskivor och kapade bitar följer med på köpet. Pris 2500:- eller bud. Finns i södra Skåne.
0 svar · 1,5k läst
P
Peter M-F: Såld.
1 svar · 2,6k läst
·
D
Dennis Tomazic: Såld
3 svar · 1,8k läst
·
T
thomasx: Hejsan Någon som vill ha hyllor pallställ billigt? Fyra gavlar ca 3m höga. Räcker alltså till 3 sektioner. På bilden syns 2. 7 tvärbalkar i stål. 3 dubbla tvärbalkar i trä, täcker alltså 2 sektioner. Samt 6 hyllplan. Lägg ett skambud och när du kan hämta. Den som skäms först vinner 😉 Snabb hämtning premieras. Finns på Hisingen i Göteborg. [bild]
0 svar · 1,6k läst
·
R
RPM2006: Essboxlåda med tomlådor som aldrig ens lämnat huset. Vissa lådor är helt nya, inte ens vart något i dem och andra har bara tömts. Den första bilden visar allt som ingår, de andra bilderna är bara förtydligande. [bild] [bild] [bild] [bild] Enbart hämtning. 700?
0 svar · 940 läst
O
ompalompa: [bild]
1 svar · 833 läst
·
O
O
ompalompa: Sålt
1 svar · 653 läst
H
Henke-el: Sålda!
1 svar · 853 läst
P
Per_Eriksson: Förpackat i 5 kg påsar 4 st/kartong Blandas med 1,5 L vatten per 5kg Påse a' 5kg, 60kr/kg 300kr Kartong a' 20kg, 50kr/kg 1000kr
0 svar · 996 läst
P
politby: Jag vet inte om det är tillåtet med köp- och säljinlägg men eftersom jag vet att det är många som bygger och installerar nätverk tänkte jag bara tipsa om att jag har en helt ny switch, Avaya 3524gt-pwr+, med 24 gigabit-portar med PoE+, 6 SFP och layer 3 routing, som jag slumpar bort. [bild] Den kostar idag hos svenska återförsäljare ca 19 000 + moms och jag säljer den för 4 500!
0 svar · 736 läst
·
G
GladaSnickaren: http://www.blocket.se/vastmanland/Makita_BDF_450_RFE_65689692.htm?ca=9&w=3
1 svar · 858 läst
P
Porsvant: Hilti expanderbultar HSL M 12/25 nya som blivit över säljs för halva priset 50 kr/styck. Hämtas eller skickas mot fraktkostnad. Skriv ett mail till mig gunilla.porsvant@gmail.com eller ring 076 128 99 39.
0 svar · 650 läst
Martin321
Martin321: Säljes Kompressor i nyskick, pris 1200kr. http://www.verktygsproffsen.se/produkt/Kompressor-Senco-AC10005
0 svar · 781 läst
D
Dennis Tomazic: Skjutdörrar sålda, stommen är kvar! 2000 kr i befintligt skick. Nedmonteras av köparen!
1 svar · 5,8k läst
·
U
uhman: De med automatisk mörkläggning är nu sålda.
2 svar · 2,4k läst
·
A
Ae86_Driver: Hejsan säljer mitt kök se blocket länken http://www.blocket.se/dalarna/Komplett_Marbodal_kok__kyl_frys_spis_mm__65622045.htm?ca=6&w=1 //kim
0 svar · 858 läst
T
Tomas Andersson: Jag har en Ny ej uppackad zipatobox till salu 1500kr och då står jag för frakt inom sverige. Jag har även en begagnad som är i bra fungerande skick för 1000 kr och en 433mhz för 350 kr vid köp av box. Tomas PM vid intresse
0 svar · 497 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.