Har haft uppe en tråd tidigare angående dessa maskiner, men nu vid flytt har dom dykt upp igen, det är 2st Festool Rotex 150, den ena är en 150FEQ, och den andra en 150E. Sistnämnda kan tyckas vibrera lite hårt vid högre växel, i övrigt 2 bra maskiner som samlar damm, båda är vvälkörda och har några år på nacken, vet inte vad dom är värda idag, så bud mottages! ladda ned.jpg
zoom_se_ro150eq_571570_p_03a.jpg
 
O
Vad sägs 1000:- för båda? Är det med lådan?
 
Finns de kvar? Skicka PM isf :)
 
Är intr. Av rotexen om den finns kvar... Blir du nöjd med 1500?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.