Har haft uppe en tråd tidigare angående dessa maskiner, men nu vid flytt har dom dykt upp igen, det är 2st Festool Rotex 150, den ena är en 150FEQ, och den andra en 150E. Sistnämnda kan tyckas vibrera lite hårt vid högre växel, i övrigt 2 bra maskiner som samlar damm, båda är vvälkörda och har några år på nacken, vet inte vad dom är värda idag, så bud mottages!
Klicka här för att svara