Har en fin äldre ytterdörr beklädd med teak.

Komplett med karm och tröskel.

Det är en tung rackare (läs: Kvalite)

Enda abert med dörren är att den är 220cm hög och 100 bred. Således ingen standard på höjden.

Högerhängd. Hade den varit vänsterhängd hade jag behållit den själv.
 
IMG_20160507_202400_1231985783.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.