4integration
4integration: Se denna post istället :) https://www.byggahus.se/forum/saljes-skankes/284253-hemautomation-med-z-wave-micasaverde-vera-3-pris-100-kr-eller-hogstbjudande.html
1 svar · 1,2k läst
M
MrReijer: Köpte hus för ett år sedan... Nu skall pjäsen bort! [bild] Ser ut att vara i fint skick, sotades precis innan jag flyttade in, men jag har aldrig eldat i den. 2000:- Finns utanför Kungälv
0 svar · 1,5k läst
·
Stefan N
Stefan N: 800:-?
1 svar · 1,2k läst
·
K
Kristofferq1: Bdd 302c
2 svar · 1,4k läst
·
K
K
Kristofferq1: Bdd-302c
2 svar · 1,4k läst
K
KjellTimell: Mätartavlan såld till bomm
3 svar · 769 läst
Krilleman
Krilleman: Jag har rensat ur lite på hemmafronten och detta har blivit över efter lite diverse tilltänkta projekt som aldrig kommer bli av: Tvättställsblandare: Mora I-line, mera känd som FMM Garda (innan namnet blev spikat - fabriksköpt). - Med bottenventil Mora Cera B5 - Med bottenventil Porslin: IFÖ Sign 71320 - Med bräddavlopp - för montering ovanpå bänkskiva IFÖ Sign Art 7152 - för
0 svar · 1,1k läst
·
A
AndG: Hej! Vi har en hel del fyllnadsmassor på vår tomt vi vill bli av med. Finns det någon som behöver är ni mycket välkomna att ta så mycket ni vill ha! Vi kan eventuellt (troligen) lösa lastning på lastbil, och även lösa själva transportdelen - Men fraktkostnaden står mottagaren för. Beroende på hur mycket ni vill/kan ta kan vi säkert komma överens om en bra "deal" ang transporten.
0 svar · 955 läst
B
Björn Björlin: Nytt pris! 900 kr eller ge mig ett bud.
1 svar · 1,6k läst
·
TeroM
TeroM: Mätte den tidigare idag då jag trodde på 8x19 med men karmen är strax under 185 så byggmax mått stämmer på denna dörr i alla fall.
2 svar · 4,3k läst
·
M
Mario Jurkovic: Skänkes 7-8last med sprängsten.Finns i Partille
0 svar · 881 läst
OXYD
OXYD: Har du vägarna förbi mitt Skåne så får du gärna tippa ett lass hos mig 😉
1 svar · 1,4k läst
·
K
kladde: Helt nya i förpackning. Vit färg totalt ca 35m Endast avhämtning. Pris för allt 900kr [bild]
0 svar · 824 läst
·
E
ERJ: Sigma 7A som är lite använd. Klarar att kapa upp till 33 cm. 400 kr. [bild]
0 svar · 1,0k läst
·
R
riek: 55 löpmeter allmogelist, dörrfoder, mycket bred, 140 mm. Kostar 62 kr/meter ny + frakt Hämtas för 25 kr/m http://www.listspecialisten.se/fonsterfoder.htm
0 svar · 785 läst
A
AlbertH: IKEA Ädel lucka / dörr, helt ny säljes Antal: 3 st Färg: vit Mått: 35 x 60 cm Nypris: 275 kr Nu endast 100 kr/st eller alla 3 för 250 kr IKEA hyllplan Järpen säljes, helt nytt Färg/material: björk Mått: 28 x 119 cm Nypris: 135 kr Nu endast: 50 kr Finns i Enskede, Stockholm. [bild]
0 svar · 1,5k läst
·
SamiHus
SamiHus: Ny annons med Blå Bosch! Min förra annons blev så kluddig. Kan ta byten av tex bättre handöverfräs, mft bord, rikt och/eller planfräs mm. Allt finns för visning i Åtvidaberg/Linköping. Bosch GKS 18 V-li Cirkelsåg som kommer i L-Boxx men utan batterier eller laddare. Bra cirkelsåg som räcker långt på dess batterier. Säljes pga av vinst av annan såg på BH: Köptes för drygt 1 år
0 svar · 1,1k läst
·
A
AlbertH: Lägg gärna bud vid intresse! Det vore bra om de kommer till användning och inte bara blir liggande!
1 svar · 1,6k läst
·
K
Kristofferq1: Jag har flera om någon fortfarande behöver
4 svar · 1,9k läst
·
PNO
PNO: Jag såg ett bra pris på Pordrän P25, 699:-/paket a 3,75m2. Kruxet är bara att man behöver beställa minst 15 paket. Jag behöver bara sådär 7,5 paket. Är det någon mer som har källarrenovering på gång i Uppsalatrakten som vill dela en beställning med mig? http://www.billigamarkprodukter.se/pordran-skivor/166-pordran-100mm-p25.html (Pordrän P25 är en mer tryckhållfast skiva än den
0 svar · 894 läst
K
Kristofferq1: Hej! Har en hel del koppar och pex kopplingar/delar till övers efter en större renovering. Både pressdelar, klämringskopplingar m.m. Har för mycket för att lägga upp allt här men är det någon som är intresserad av att köpa specifika delar eller alltihop är det bara att höra av sig så kan jag specificera mer.
0 svar · 750 läst
A
AlbertH: [citat] Jag har bara de två shunt/förkopplingsmotstånd som syns på bilden.
5 svar · 1,1k läst
·
K
Krippa75: Säljer följande: 1st Zipato Zipabox Duo, kan styra z-wave och 433MHz-enheter (tex Nexa). Pris: 1400:-. 2st TKB Z-Wave dual dimmer switch. Pris: 350:-/st. 2st TKB Z-Wave single dimmer switch. Pris 300:-/st. 3st Düwi Z-Wave Plugin Switch. Pris: 250:-/st. Har även en rejäl hög med Nexa-prylar (14 pluginbrytare samt några fjärrar mm) som jag kan skicka med för en blygsam slant vid köp av
0 svar · 941 läst
A
archen: Har du kvar Home center 2? Hör av dig isåfall andershelin (snabel-A) icloud (punkt com)
8 svar · 1,9k läst
A
AlbertH: Bud mottages. Det vore bra om den kommer till användning och inte bara liggande.
1 svar · 1,8k läst
·
A
AlbertH: Bud mottages. Det vore bra om den kommer till användning och inte bara liggande.
3 svar · 1,0k läst
·
M
MangeGBG: Hej, är det någon som är i behov av en Visonic KP-160 PG2 m keyprox, vit UK modell? Nypris 1500 kr, säljer den för 750 kr (Göteborg). Funkar bara med engelska larmen. Skicka mig ett PM i så fall.
0 svar · 630 läst
slacker
slacker: Alla sålda!
2 svar · 1,0k läst
·
Jonatan79
Jonatan79: Japp , det stämmer. De flesta verkar oanvända. Samlat damm sedan 60-70-talet gissar jag.
7 svar · 1,1k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.