michfris
michfris: Priset är nu 500, först till kvarn.
1 svar · 3,6k läst
·
Jckssn
Jckssn: Skickar PM
1 svar · 2,5k läst
fremax
fremax: Avloppsprylar 500:- Gängprylar , 1 använd resten nya 400:- eller bud Finns 8km utanför Västerås [bild] [bild] Med vänlig hälsning, fremax
0 svar · 1,2k läst
·
M
Mats: Såld
1 svar · 1,3k läst
·
G
goliat_43: Hej! Har en tub fogskum från Biltema samt en burk kakelfog som blivit över, köptes i somras. * Kakelfogen är Kiilto svart från Bahaus, en burk på 3kg med obruten påse. * Fokskum en tub 750ml, stått tempererat. Finns att hämta i centrala Uppsala om någon vill ha, annars får det tyvärr åka på återvinning :/ //Niclas
0 svar · 723 läst
L
Leftypersson: Såld!
1 svar · 1,1k läst
L
R
Rowah: Efter att lagt golvvärme i hus och garage fick vi över 78 meter av uponors 20mm golvvärmeslang. Säljes för 500 eller bud. http://www.rinkabyror.se/artiklar/golvvarme/uponor-vattenburen-golvvarme/20mm-systemet/ Finns i Östersund men transport mellan ösd och Gävle kan ordnas. Kan även skickas i övriga Sverige om köparen står för frakten.
0 svar · 721 läst
simpa81
simpa81: Den ligger och samlar damm i garaget, så vill du ha den så är det varsågod :)
2 svar · 1,5k läst
·
P
Anonymiserad 138940: Pga felköp säljar jag nu denna: http://www.bygghemma.se/inomhus/varme-och-ventilation-och-vvs/golvvarme/golvvarmematta-t2quicknet-90-paket-for-inspackling/p-130991-130992?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pla&gclid=CjwKEAiA6YDBBRDwtpTQnYzx5lASJAC57ObMoJNkVvRVsmMhw4AvImpShJpNS-bYF7KJ2EVsz6ao9BoCrpDw_wcB Helt oanvänd, endast öppnat kartongen och kikat. Pris: 1000 kr kanske?
0 svar · 546 läst
n0ir
n0ir: Hej! Köpte av misstag en D-Link Wifi-fjärrströmbrytare DSP-W215 och Wifi-rörelsevakt DCH-S150 tillsammans med några av Z-Wave prylar av en kille på Blocket. Båda är till Mydlink Home. Har ingen användning för dom och säljer dom för halva nypriset (eller bud) eller byter mot något roligt. [bild] [bild] Produkterna finns på Gotland men kan skickas.
0 svar · 813 läst
Daniel_N
Daniel_N: Slipskivor bortskänkes. Mirka resp flexovit. 2st 180mm, 1 st 230mm. Datumen utgången, men jag kör samma själv och har inte haft några problem. Finns i Lund, skickas ej. [bild]
0 svar · 743 läst
·
L
Leftypersson: Sålda
1 svar · 4,8k läst
·
L
Leftypersson: Sågen är såld.
1 svar · 1,6k läst
Daniel_N
Daniel_N: Har en tappmaskin:) Och sen får jag inte plats med en så stor klinga innuti anhållet på fräsen.
2 svar · 1,1k läst
·
P
Poperor: Såld!
1 svar · 1,2k läst
A
Aviation: [citat] Skänkes bort det är gratis om du har möjlighet o hämta 😊
2 svar · 1,1k läst
·
A
aenget08: Viega-profil 1 st 22mm 1 st 15mm Använda vid ett tillfälle, byte av vvb. Nypris 1.050:- styck Mitt pris 1.000:- för båda tillsammans PM:a aenget08
0 svar · 626 läst
M
Murkla1949: Stolp/Lyktarmaturer enl bild säljes. För 60mm-stolpe. En är fräsch, en något bucklig men fullt användbar. Det syns ju inte så mycket eftersom det är uppåt. Den tredje är att betrakta som reservdel... Båda "trattarna" är hela. En är troligtvis helt ny. Två helt nya 35w lågenergilampor medföljer. [bild]
0 svar · 681 läst
·
M
magnetens: Nopp tyvärr
2 svar · 5,8k läst
·
Andreas_kalmar
Andreas_kalmar: Skickade mitt nummer i pm
9 svar · 1,5k läst
·
fremax
fremax: Hämtade Med vänlig hälsning, fremax
13 svar · 2,8k läst
·
S
Skåne_huset: Hej K-Aronsson Har du fortfarande kvar en GSM-uppringare TS100 enligt ovan. Isåfall är jag eventuellt intresserad Mvh Tobias
4 svar · 3,8k läst
N
Napster: Ett snyggt badrumsskåp som är helt NYTT. En mindre modifiering har skett i skåpet så att det även passar anslutning nerifrån. Höjd: 65 cm Bredd: 52-60 cm Djup: 42-46 cm Pris: 2000kr (nypris 3500kr) [bild] [bild] Hämtas i Stockholm (Kungens Kurva)
0 svar · 792 läst
·
N
Napster: Säljes ett helt nytt tvättställ och blandare som blivit över. Tvättställ Längd: 61,5 cm Bredd: 50 cm Djup: 14,5 cm Pris: 500kr (nypris 1100kr) [bild] Blandare Höjd: 12cm Pris: 300kr (nypris 700kr) [bild] Hämtas i Stockholm (Kungens Kurva)
0 svar · 642 läst
·
Andreas_kalmar
Andreas_kalmar: Verkade som om det va gammalt elementsvatten från en luftning
3 svar · 741 läst
·
A
ACF: För er som söker jord i Gbg-området! https://m.blocket.se/Goteborg/Jord___mkt_bra_pris_fore_1_11_69266082.htm?ma=1
0 svar · 656 läst
S
spendera: Det var inte min mening att driva upp priset för en potentiell köpare... utan mer att locka någon som har behov att slå till. Som vanlig är Ahlsells prislista upp åt väggarna men någon tusenlapp får man säkert betala för den ny. Glömde skriva att Ahlsellpriset ovan är plus moms.
3 svar · 956 läst
·
K
KjellTimell: Hej, Har cirka 10m3 massor av sten/sprängsten/berg till övers jag vill bli av med. Materialet är i storleksordningen att dom går att lyfta och förflytta för hand, vissa på gränsen dock. Högen står innanför en häck, så högen behöver skopas på flaket från vägen, går ej att backa in en 10 tonnare på uppfarten. Finns i Tyresö
0 svar · 1,2k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.