Ny annons med Blå Bosch! Min förra annons blev så kluddig.
Kan ta byten av tex bättre handöverfräs, mft bord, rikt och/eller planfräs mm. Allt finns för visning i Åtvidaberg/Linköping.

Bosch GKS 18 V-li
Cirkelsåg som kommer i L-Boxx men utan batterier eller laddare.
Bra cirkelsåg som räcker långt på dess batterier. Säljes pga av vinst av annan såg på BH:
Köptes för drygt 1 år sedan och har väl använt den kanske 20 snitt eller nåt sånt.
Billigast enligt prisjakt 2150:- (ngt sånt jag köpte den för)
Pris 1000:-

Bosch GBH 36 V-li Compact
Borrhammare 36 Volts riktig borrhammare, Monster! Jag har använt den någon enstaka gång till att borra hål i betongvägg och jag tog även hjälp av den till och riva en vägg av lättbetong. Känns som jag inte använder en så pass dyr maskin tillräckligt så den får sälja till fördel för andra verktyg.
Den kommer med väska, laddare och 2 batterier.
Billigaste enligt prisjakt 6200:-
Mitt pris 3200:-

Bosch GSR MX2 Drive (3.6 V)
Mini skruvdragare som ligger bra i handen. Har +5 dragare så dags att banta samlingen. Har använt den ca 10 ggr så det är inte många skruv skruvade.
Kommer i en plastask med laddare och 2 st 1.3Ah batterier.

Bosch GOP 10.8V V-Li
Multimaskin som säljes solo, utan batterier eller andra tillbehör. Köpte 10.8V paket där jag fick dubletter av vissa verktyg. Kan slänga med ett nytt Bosch valfritt blad av dom jag säljer.
Aldrig använd!
Pris 700:-

Bosch GML 10.8 V-Li
Radio säljes solo, utan batterier eller andra tillbehör(elkabel följer dock med). Köpte 10.8V paket där jag fick dubletter av vissa verktyg.
Aldrig använd!
Pris 700:-

Nya Bosch multimaskinblad (nya 1-pack ej öppnade), passar Bosch, Fein, Makita m fl
AIZ 32 EC HCS - Lägsta pris på prisjakt 125:-
75:-/st
AIZ 28 EB BIM - Lägsta pris på prisjakt 142:-
90:-/st

Samling av Bosch verktyg inklusive en cirkelsåg, borrhammare, radio och andra objekt på ett bord i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.