En riktigt annorlunda annons kanske men hittade en låda med frimärken hemma och inser att det nog dröjer innan jag använder alla.. :p

Julfrimärken fungerar året om och räknas som B-post med maximalt 50gram. Prefekt för dig eller företaget som skickar mycket post/brev/fakturor och gillar julstämningen året runt.

Cirka 2000 finns att tillgå i rullar om 100 eller kartor om 10st.
Säljes med fördel i antal om 100st.

3 kronor styck så det blir under halva priset mot posten och 300 spänn inklusive frakt för 100 stycken. :wow:

Staplar av rullar med oanvända julfrimärken i olika storlekar på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lycka till!
Jag sitter själv och försöker förbruka farsans gamla frimärkssamling med märken från 60-80-talet. Tydligen går alla brev genom postsorteringsmaskinerna utan anmärkning även om det ibland 10 st småvalörer på et brev. Det värkar funka med vilken klisterlpp som helst.
 
Alla sålda!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.