En riktigt annorlunda annons kanske men hittade en låda med frimärken hemma och inser att det nog dröjer innan jag använder alla..
Julfrimärken fungerar året om och räknas som B-post med maximalt 50gram. Prefekt för dig eller företaget som skickar mycket post/brev/fakturor och gillar julstämningen året runt.
Cirka 2000 finns att tillgå i rullar om 100 eller kartor om 10st.
Säljes med fördel i antal om 100st.
3 kronor styck så det blir under halva priset mot posten och 300 spänn inklusive frakt för 100 stycken. :wow:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder