Jag tänkte sälja av lite Z-wave enheter:

1st Home center 2

1st Fibaro flood sensor
2st Fibaro relay switch - FGS222
1st Fibaro door sensor
1st Aeon Labs Minimote
1st Qubino flush 2 relay
1st Philio tech uttag PAN11-1 (med energimätning)
3st Philio tech uttag PAN11-1D
1st Scene switch ZME_wallc-S

350kr/enhet, förutom home center där tänker jag mig 3700kr
Enheterna kan skickas, men då står köparen för frakten.
 
Har du kvar sakerna?
 
Jadå de är kvar, vad är du intresserad av?
 
du har PM
 
Uppdaterad efter försäljning.

1st Home center 2

1st Fibaro flood sensor
2st Fibaro relay switch - FGS222
1st Fibaro door sensor - SÅLD
1st Aeon Labs Minimote
1st Qubino flush 2 relay - SÅLD
1st Philio tech uttag PAN11-1 (med energimätning)
3st Philio tech uttag PAN11-1D
1st Scene switch ZME_wallc-S

350kr/enhet, förutom home center där tänker jag mig 3700kr
Enheterna kan skickas, men då står köparen för frakten.
 
uppdatera listan igen efter en försäljning

1st Home center 2
1st Fibaro motion sensor - såld
1st Fibaro flood sensor - såld
2st Fibaro relay switch - FGS222 - såld
1st Fibaro door sensor - såld
1st Aeon Labs Minimote
1st Qubino flush dimmer - såld
1st Qubino flush 2 relay - såld
1st Qubino flush 1 relay - såld
1st Philio tech uttag PAN11-1 (med energimätning)
3st Philio tech uttag PAN11-1D
1st Scene switch ZME_wallc-S
 
Av nyfikenhet - varför säljer du grejerna? Är Z-waveprojektet nedlagt eller har du valt andra grejer istället?
 
Karl_Pedal skrev:
Av nyfikenhet - varför säljer du grejerna? Är Z-waveprojektet nedlagt eller har du valt andra grejer istället?
Jo, nu är z-wave nerlagt för min del, det har dock blivit en del zigbee enheter istället i form av Phillips hue. Även om det inte är riktigt samma nivå på systemen så passar det mig bättre för tillfället.
 
Har du kvar Home center 2? Hör av dig isåfall andershelin (snabel-A) icloud (punkt com)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.