Säljes, Uthyres & Skänkes
Yogi-ji: Fint skick, som ny. Köptes hösten 2015, använt det en gång sedan dess och kanske bättre med någon som använder den mer. Tänker mig 500kr
BoD: 15 vändskivor från LK golvvärme för golvvärmeslang 16 mm (800 x 600 x 22) har blivit över och nu är det försent att lämna tillbaka. Är det nån som behöver?
slacker: Någon som har ett behov av två stycken Blum Metabox lådor för 600 stomme som levererades fel till ett kök? Mellanhöga modellen tror jag. Borrad vit front. Skenor med. Ligger kvar ett par dagar innan jag tar dem till tippen! [bild]
P-plats: Helt nya Planja Regent 1.2 X 2.0m, 2st. Pris 200:- / 2st Finns 3mil norr om Göteborg. [bild]
Christian Norder: Säljer 8 st oljefyllda elradiatorer pga att jag just installerat bergvärme. Alla funkar som de skall. Blandade åldrar från ett halvår upp till över tio år. Men, som sagt, alla funkar som de skall. Alla är på 230 V. 2st Wösab, 1000 watt, B90, H60 --------------------------------- 400 kr st 4st Åke Carlsson Handels AB, 1000 watt, B72, H68 ------ 400 kr st 1 st Gnosjö, 700 watt, B83,
Christian Norder: Två bilder på skönheten :D [bild] [bild]
Allmänobildad: Vad är det för mått på maskinen? Framför allt höjden jag är intresserad av att få reda på, då jag har en källarlokal med begränsad takhöjd
Krilleman: Lite är hämtat, men om man kikar på högarna så syns det ingen skillnad volym-mässigt. Det finns alltså fortfarande gott om gratis ek för den som vill hämta! Snöfritt är det nu också längst bondens traktorväg där det mesta ligger = Lättlastat! Efter vintern kommer bonden att transportera bort allt för destruktion.
KjellTimell: Har ett nytt i kartong ÖSS för traditionell telelina liggandes, skall vara kompatibel med xDSL. fibern kom snabbare än jag trodde för min del :P https://www.conrad.se/DEHN-DBX-TC-180-922210-IP65-15-kA-1-st.htm?websale8=conrad-swe.01-aa&pi=1390775 500kr inkl frakt, finns i Stockholm
heimlaga: Vad gör man med en sån där apparat? Någon sorts liten överhandsfräs? De där gamla 110-volts bensingeneratorerna och de där små transformatorerna som amerikanska armeen lämnade efter sig då de for hem efter kriget brukar ju dyka upp emellanåt.... jag tror jag vet var det ligger en överbliven transformator.....
Ottovz: 3st LK Rumstermostater + 2 LK ställdon är sålda, uppdaterar listan imorgon.
Ramnemark: Tjena. Har en ny Zipamini som jag köpte i Oktober. Jag fick tag på en billig HC2 nu på black friday så därför säljer jag den. Smidig liten Z-Wave Controller och fungerar även som mediacentral. Köpt på M.nu Säljes för 300 kr + ev frakt MVH Johan
Lambr1: Sorry, båda är bortlovade.
lobbin: Säljes i medföljande låda tillsammans med laddare och totalt två batterier. Inköpt vintern 2008/2009. Prisidé: 500kr [bild]
AlbertH: Jag har renoverat klart för i år och har en del ventilations-delar över. Allt är nytt och oanvänt, diameter 100 mm. Vägg/takstos Muff Böj 45' Ventilationsgaller Etc Se bild. Jag har inget behov av dessa och det vore kul om någon annan har det. Lägg bud på allt eller delar i pm. Finns i Enskede, Stockholm. Kan skickas. [bild]
ressof: Säljer en Eltako EUD61NPN-UC dosdimmer, knappt använd. Kan skickas Pris: Bud
danode: Ella gård. Mantalsvägen 1.
slaskman: Kutterhuvud , aldrig använt. 40 mm axelhål, 130 mm dia. Plana stål och nya profilstål enligt bild.Finns i Lund och och kostar 500. [bild]