K
Knecke: Hej, vi har en hagtornhäck runt vår kåk. På baksidan är tyvärr häcken inte riktigt så som den bör vara. Växer mycket annat skit i den, typ lönn och nåt annat slyaktigt som jag inte vet vad det är. Igår när jag var ute en sväng så såg jag att det är stora områden som är täckta av nät, spinn antar jag. Hörde dessutom att det liksom var nåt som lät från häcken så jag tog
0 svar · 6,9k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.