Fein
Fein: Olin kuten tavallisesti epäselvä. Silloin kun käytin nedknackat + husfix -menetelmää, jouduin myös hiomaan paljon vanhaa kaakeliliimaa, joka ei irronnut kaikista kohdista. Muualle jäi suuria reikiä kipsiin, joten lopulta se oli kuin kuun maisema. Ei oikeastaan tylsää tasoittaa, vain hioa. uh. [citat]
8 vastausta · 3,5k lukukertaa
Martin_L
Martin_L: Minulla on ala-katto vahvistetusta muovista, jonka voin kiinnittää alarajaan. Sitten minulla on ilmanväli 45 mm, jonka muodostaa kovalevy. Kovalevyn sisäpuolelle tulee eristys, sitten höyrysulku ja kipsi. Muovi kiinnitetään alarajaan = ok. Sitten kovalevy pitäisi sahata, mutta se on syttyvä =?. Eristys on mineraalivillaa, joten se selviää, sitten minulla on mukana jonkinlainen kangas,
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [moved] [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=50242/0]Eriste[/link] [move by] MathiasS.
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
A
A_byggingenjor: Ahaa! ehkä siksi naulattiin ennen ;) Mikä kuvattiin yllä.
11 vastausta · 13,7k lukukertaa
S
Staffan1: Ihmiset kysyvät yleensä siellä täällä, onko kyseessä kantava seinä, mutta mistä oikeastaan tietää, onko seinä kantava? Jos purkaa kantavan seinän, sen huomaa kyllä melko selvästi, mutta mistä sen tietää katsoessaan seinää. Minulla on esimerkiksi suurempi, leveämpi autotalli, jonka toinen puoli on autopaikka ja oikealla puolella on varasto, joka on hieman pienempi kuin
0 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
K
Kasch: Kiitos, loistava idea! Miksi en ajatellut "sekä että" sen sijaan, että "joko tai"...
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
S
styrman1: Hän otti 25000:- ja minä maksoin myös apumiehen. Savupiippu on luultavasti lähempänä 7,5-8 metriä ja muurattu yhdellä kanavalla. Takka on kuitenkin melko suuri, luulen että meni noin 7 sj lavaa kivillä.
4 vastausta · 5,1k lukukertaa
N
nicdah: Heippa! Se olisi varmasti toiminut maalaamalla päälle öljypohjaisella maalilla ja sitten uudelleen vesipohjaisella. Eivät ne olleet suuria alueita, jotka minun tarvitsi tasoittaa, joten se ei ollut ongelma. Se oli itse asiassa myyjä maalikaupassa, joka sanoi, että minun pitäisi poistaa tasoite ja sitten pohjustaa öljyvärillä. Kaikki olemme aloittelijoita alussa!!! Terveisin / Niclas
7 vastausta · 6,0k lukukertaa
Z
Zebben: Mistä voi ostaa tätä? Olen etsinyt ja etsinyt. Aiemmin sitä on voinut ostaa OBS:stä hintaan 149:-/ 100 litraa. Olen erittäin kiitollinen vastauksesta!
0 vastausta · 3,3k lukukertaa
klister
klister: joo on kyllä parempi liimata kiinni tavarat
2 vastausta · 4,4k lukukertaa
smiler
smiler: Riski on, että ne ovat muuttuneet huokoisiksi ja hauraiksi volyymin kasvun myötä...
3 vastausta · 4,6k lukukertaa
V
vicke: Vielä yksi kuva.
3 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
V
3 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
Johan Gunverth
Johan Gunverth: [citat] Niin tein ja se toimii erinomaisesti. Betoni on aluksi kiiltävä, mutta murenee mattapintaiseksi muutaman kuukauden kuluttua.
5 vastausta · 15,1k lukukertaa
M
Mikke: Kiitos vastauksesta! Olen nyt lukenut linkin läpi. Aion laittaa lastulevyn kelluvaksi karkealle puulattialle. Jätänkö siis 10 mm liikuntavaran seiniin ja liimaan sitten levyt yhteen? Missä vaiheessa ruuvi tulee kuvaan? Eli laattalattia laajenee asettamisen aikana? Kiitollinen vastauksesta!
2 vastausta · 6,6k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Metallirangat ovat hyviä kellarissa. Mitä sitten pinnoitetaan, määräytyy varmaan sen mukaan, kuinka kosteaa kellarissa arvioidaan olevan.
1 vastaus · 5,8k lukukertaa
A
A_byggingenjor: Tietysti tarkoitan 600mm cc. EI 450mm hyvä huomio Funkis.
11 vastausta · 11,5k lukukertaa
·
L
Linus_Arthursson: Tulee noin 13 litraa yhdestä 25 kg säkistä. Eli 46 säkkiä...
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
P
polanders: Jos se on siksi, että et halua näkyviä saumoja, voi olla perusteltua käyttää niin pitkiä pituuksia. En kuitenkaan tunne ketään, joka olisi erikoistunut tähän. Tiedäthän, että on olemassa pääpontattu raakalauta, joten pääset eroon hukasta etkä joudu saumata palkkiin.
1 vastaus · 3,3k lukukertaa
M
Magnus_Nordmark: Hei! Tarvitset kunnon bilamaskin ja tiikerisaha tai kulmahiomakone kaiken raudoituksen leikkaamiseen. Jos aiot piikata sen käsin, viikonloppu ei todennäköisesti riitä, piikkaamisessa on paljon töitä! Luulen, että sinun on jaettava seinä, jotta saat sen ulos huoneesta, ja silloin tulee paljon piikkaamista... Kaikki on mahdollista, mutta mahdoton vie hieman enemmän aikaa ;)
1 vastaus · 2,9k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Yhdistän keskustelusi väliseinistä - se tekee sen hieman selkeämmäksi... :)
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Tämän aiheen sisältö on siirretty [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=40837/2#2]TÄNNE[/link] MathiasS:n toimesta.
0 vastausta · 3,0k lukukertaa
N
NiclasR: Nyt olen ollut yhteydessä portaiden rakentajaamme ja saanut perustelun sille, miksi hän suosii öljyä. Kun kävelee portaissa, syntyy pistemäistä kulumista, eli kuljetaan ja kulutetaan enemmän tai vähemmän samaa pintaa koko ajan. Hänen mukaansa, jos portaat on öljytty, voi vain käsitellä kuluneen alueen uudella öljyllä sen sijaan, että hiottaisiin pois lakka ja lakattaisiin
5 vastausta · 10,5k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [citat] Ok, onpa helpotus niin ei tarvitse enää kinastella tästä.... ;)
11 vastausta · 4,6k lukukertaa
C
coztello: Minä aion laittaa 6 mm:n remontti gipsiä...
3 vastausta · 2,6k lukukertaa
D
Draven: Ja Maxit:n mukaan sen ei pitäisi olla mitään ongelmia. Mutta he halusivat käyttää ensin papp:ia kipsiä vasten. Mietin primer g ?
3 vastausta · 11,3k lukukertaa
Z
zingo: http://www.maxbahr.de/maerkte/flensburg/flensburg/index.html http://flensburg-web.de/baumarkt/ Tai googlaa vain: flensburg baumarkt niin loppu ratkeaa varmasti ;)
1 vastaus · 5,4k lukukertaa
M
Mats: Perämies. Se on raportoitu Ruotsissa Ruotsin normien mukaisesti.
13 vastausta · 9,0k lukukertaa
L
lovestad: Kiitos nopeasta vastauksesta
2 vastausta · 12,8k lukukertaa
Starfighter
Starfighter: Se oli siis kuten ajattelin: Jos haluaa letkun verkon alle, sitä ei kiinnitetä. Joten aion laittaa letkun päälle ja väliseinä liimataan betoniin kiinni. Kiitos!
5 vastausta · 3,1k lukukertaa
M
mobo1968: On olemassa ns. UPE 220 palkki, joka tukee 5 metrin aukkoa. Palkki + noin 60 porareikää samassa (erityisratkaisu) maksoivat 4000 kr.
2 vastausta · 17,9k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.