Hei!
Voinko käyttää alcros lätt hand sandspackel tretexille?

Olemme repineet tretexin pois niistä huoneista, joita olemme kunnostaneet, mutta nyt olemme kohdanneet tretexin siivouskaapissa, johon emme aio panostaa liikaa. Voiko siihen tasoittaa ja sitten maalata suoraan päälle?

Se on varmasti mahdollista, mutta kuinka siististi ja pitkään se kestää, en tiedä.
Voitte aina ostaa vähän masonit-levyä ja päällystää kaapin sisäpuolen uudelleen. Siitä tulee siistimpi ja saatte hieman enemmän kiinnityspintaa mahdollisille ripustimille ja muille vastaaville edullisesti.

/Elias

Se menee hyvin, ja istuu, sitten jos ehdotus masonitista etenee nopeammin tai sillä on muita etuja, pitäisi harkita.

W
Se menee kanon. On niin kaikilla seinillä eikä vielä yhtään halkeamaa.

Heippa!

Minulla on tretexiä seinissä ja katossa. Ensimmäisessä huoneessa, jonka remontoimme vanhassa talossani, tasoittelin hiekkatasoitteella ja maalasin vesipohjaisella maalilla. Sitä en olisi koskaan saanut tehdä!!! Kun muovimaali kuivui, kattoon ilmestyi suuria ruskeita läiskiä. Jos olisin maalannut öljypohjaisella kattomaalilla, kaikki olisi ollut hyvin. Nyt jouduin poistamaan tasoitteen, maalaamaan öljypohjaisella maalilla, sitten tasoittelemaan ja lopuksi maalaamaan vesipohjaisella maalilla. Sitten kaikki onnistui hyvin.

Terveisin, Niclas

En ole mikään maalausmestari, mutta jos olisit jättänyt sen sellaiseksi kuin se oli, mutta maalannut sen öljypohjaisella maalilla spavkletin päälle ja sitten valitsemallasi värillä, eikö se olisi toiminut?

Olen työskennellyt paljon tretexin kanssa (vanhoissa taloissa) ja kuten mainitaan, tretexin päälle voi kitata hyvin. Usein tretex on naulattu saviseiniin (ulkoseiniin) ja pitkät pahvinaulat, joita käytettiin, ruostuivat ajan myötä, mikä aiheuttaa ruskeita läiskiä. Ruostesuojasivelin naulojen päät ennen kittausta estääkseni ongelman. Tretex oli erittäin hyvä materiaali tullessaan markkinoille.

Heippa!

Se olisi varmasti toiminut maalaamalla päälle öljypohjaisella maalilla ja sitten uudelleen vesipohjaisella. Eivät ne olleet suuria alueita, jotka minun tarvitsi tasoittaa, joten se ei ollut ongelma. Se oli itse asiassa myyjä maalikaupassa, joka sanoi, että minun pitäisi poistaa tasoite ja sitten pohjustaa öljyvärillä. Kaikki olemme aloittelijoita alussa!!!

Terveisin / Niclas

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.