8 517 lukukertaa ·
3 vastausta
9k lukukertaa
3 vastausta
Kiinnittää porrasaskelmat seinään
Hei
Ajattelin tehdä portaat, jotka menevät seinään ja ylös parvisängylleni. Niiden tulisi olla itsenäisiä askelmia. Askelmat kiinnitetään siis seinään yksittäin.
Seinäni koostuu 3 cm rappauksesta ja sitten tiilestä (olen varma, että se on tiiltä). Käsittääkseni tiiltä on noin 30 cm.
Kestääkö seinä noin 100-120 kg per askelma (haluaisin mielelläni vähän varaa)?
Riittääkö, että minulla on jotain, naula, ruuvi, harjateräs, joka on tarpeeksi pitkä ja paksu? Ja että sitten poraan seinään ja kiinnitän jollakin tulppaa tai jotain?
Ajattelin tehdä portaat, jotka menevät seinään ja ylös parvisängylleni. Niiden tulisi olla itsenäisiä askelmia. Askelmat kiinnitetään siis seinään yksittäin.
Seinäni koostuu 3 cm rappauksesta ja sitten tiilestä (olen varma, että se on tiiltä). Käsittääkseni tiiltä on noin 30 cm.
Kestääkö seinä noin 100-120 kg per askelma (haluaisin mielelläni vähän varaa)?
Riittääkö, että minulla on jotain, naula, ruuvi, harjateräs, joka on tarpeeksi pitkä ja paksu? Ja että sitten poraan seinään ja kiinnitän jollakin tulppaa tai jotain?
Jos teet konsoliversion ja et tee niitä liian pitkiksi, niin sen pitäisi onnistua, riippuu myös siitä materiaalista, jota käytät itse askelmiin. Minä en olisi tehnyt niin.
Klikkaa tästä vastataksesi