F
fastighetsskötaren: Ulkona olin käyttänyt masoniittinauhoja (3,2 mm. On olemassa paksumpaa masoniittia) muovikiiloja (saatavilla 2, 5 ja 10 mm standardina rakennustarvikeliikkeissä) sekä ohuempiin olin leikannut nauhoja tuulensuojapaperista. Nämä kolme vaihtoehtoa homeen riskin vuoksi. Musta home tai paperihome voi muodostua, jos käytät paperia, aaltopahvia tai paperia ulkona. Yksi pahimmista homeista, joita
5 vastausta · 3,9k lukukertaa
pacman42
pacman42: [citat] Ruuvi on 6 mm halkaisijaltaan M6, mutta kanta vaatii 10-avain... Katso poran halkaisijaa taulukossa alla, niin se selkiytyy hieman.
23 vastausta · 60,8k lukukertaa
·
J
Jkgbg: [citat] Juuri omat pohdintani harvan valintaan. Uskon myös, että se käy nopeammin, ei tarvitse palapelata uritettua lattialastulevyä tai mahdollisesti jyrsiä kääntöuria. [citat] Totta kai.
2 vastausta · 5,1k lukukertaa
Nyfniken
Nyfniken: Olen kuullut (joten ota se sellaisenaan), että voi kestää useita kuukausia ennen kuin laatat, fix ja saumaus kuivuvat täysin suihkuttamisen jälkeen. Toisin sanoen ne eivät koskaan kuivu täysin suihkujen välillä normaalitapauksessa.
8 vastausta · 8,9k lukukertaa
·
J
Jörgen Ö: Voin 99,9% varmuudella sanoa, että tuo ON eterniittiä. Purjin oman taloni eterniittikaton, ja se näyttää samalta kuin sinun levysi.
6 vastausta · 4,6k lukukertaa
·
H
Holmspel: Onko se betoniseinää? Jos alkaa irrota suurempia palasia hänen poistaessaan karmia, niin se aiheuttaa lisää työtä ja voi olla vaikeaa arvioida aikaa siihen osaan. Etkö itse tiedä mitään rakentamisesta tai onko sinulla tuttuja, jotka tietävät? Siten voitte poistaa kaiken itse ja antaa puusepän asentaa uusi takaisin. Siten hän tietää, mistä lähteä liikkeelle.
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
thomas33
thomas33: Löytyy esite: http://www.finja.se/App_Resource/Page/file/tips_ideer/4019-tradgardsmur.pdf Jos sen pitäisi olla 1800 mm korkea, he suosittelevat, että teet näin: [bild]
2 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
Z
ZipLock: [citat] Se, jossa on ovi ja vetoketju, saattaa olla parempi. Tarkoitan niitä yksinkertaisia muoviverhoja, joita Biltema myös myy.
8 vastausta · 6,0k lukukertaa
Staffans2000
Staffans2000: Ihan epätieteellisesti ehdottaisin pitkänomaisia reikiä, kuten näitä. Vatsatunteeni mukaan. https://www.google.se/search?q=vattenpass&client=tablet-android-lenovo&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwijnY2p5OHSAhVEkiwKHagRDZIQ_AUIBygB&biw=1280&bih=800#imgrc=e3StSKpA35Gi7M:
9 vastausta · 1,7k lukukertaa
F
Fredrik Persson: lähettää yleiskuvan lattialta. Kylpyhuone on laajennus, jossa on tasainen katto, joten ei suoraa painoa ylhäältä. [bild]
2 vastausta · 943 lukukertaa
·
E
Eric Palmer: Katso näitä levyjä, https://www.bauhaus.se/varumarken/huntonit.html?p=1
8 vastausta · 7,8k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Kyseenalaistaa? Mitä ihmettä, eikö saa enää edes kysyä. Talo näytti aivan äskettäin rakennetulta, joten sillä pitäisi olla muita laadukkaita ominaisuuksia. Onko todella niin paha esittää yksinkertainen kysymys?
14 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
V
vanpire: Se oli varmaan tiikkiä tai jakarandaa, mutta luulen että meillä oli jotain laminaattia. Voisiko pähkinäparketti olla vaihtoehto? https://www.bygghemma.se/golv-och-vagg/golv/tragolv/fanergolv/tragolv-kahrs-linnea-valnot-statue-1-stav/p-449174?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pla&gclid=COyjrL-u3tICFRfgGQodlq4LAw
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
J
JohanLun: Vältä muovia (ja gullfiber). Sopivaa pahvia laittaisin varmaan, vaikka se ei olisikaan 100% välttämätöntä (niin kauan kuin ei eristetä enempää).
1 vastaus · 808 lukukertaa
H
Hammarfall: Se varmasti sujuu tosi hyvin!
7 vastausta · 10,8k lukukertaa
H
hafdell: Ja mitä se maksaa noin perm2 palkiston yläpuolelta kipsiin? Voiko samalla laskea lattiaa saadakseen paremman korkeuden ja pitääkö laittaa jonkinlainen ilmanvaihto palkiston alle?
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
·
B
bozze4evigt: Kyllä
13 vastausta · 9,5k lukukertaa
B
13 vastausta · 9,5k lukukertaa
L
Larzken3000: Ihanaa saada vastaus teiltä niin nopeasti! Nyt tiedän suurin piirtein, miten minun pitäisi toimia. Olen kuitenkin hieman epävarma piipun kauluksesta. Olen kuullut, että lähimpään palavaan esineeseen on oltava 60 cm välimatka. Miten toimitaan, jos savupiipun sisäänkäynti ja viereinen seinä ovat liian lähellä toisiaan, koska savupiippu ja seinä on rakennettu flushiksi, jos nyt
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
P
patriklarsson: Pitäisi toimia hyvin. Kiitos pallottelusta!
6 vastausta · 6,0k lukukertaa
J
justusandersson: Vankat teräskiinnikkeet. Ei todellakaan naulalevyjä.
25 vastausta · 8,4k lukukertaa
·
N
Novisfixaren: Aion siirtää itsetehdyn parioven kuvan mukaan. Pariovi ja karmit tulee asentaa kevytsoraharkkoseinään. Karmi koostuu käytännössä laudasta naulattuna kiinni runkotolppaan. Kevytsoraharkkoseinät (19cm) eivät ole vielä muurattu, joten olen nyt päättämässä kuinka suuren pitää tehdä oviaukko. Mietin, että kiinnitän esim. 45x170mm kehikon oviaukkoon ja sitten ruuvaan "karmit"
0 vastausta · 740 lukukertaa
·
Oldboy
Oldboy: Oletetaan, että lastulevy on suoraan ulkokaton/råspont-vasten ja bitumihuopa sen päällä? Silloin se on erittäin herkkä rakenne kosteutta vastaan jo siksi, että "fuktspärren" sijaitsee kylmällä puolella eristettä.
8 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
S
smurfen72: En usko myöskään, että se romahtaa, mutta lunta tulee myös ja en halua lapioida kattoa. Kaikki ideat ovat hyviä, jotkut otetaan mukaan tällä kertaa, toisia saatetaan käyttää joskus toiste.
12 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
G
gaffa: Aion katkaista lattianiskat vanhassa tallissa, jotta voin asentaa liimapuupalkin keskelle kannattamaan yläkertaa ilman tolppia ja parantaen kattokorkeutta. Ilman yksityiskohtiin menemistä: olemassa olevat niskat kiinnitetään palkkikenkiin, ja ne ovat ajalta, jolloin rakennettiin sillä, mikä toimi viime kerralla, karkeat laudat, jotka ovat noin 180 mm korkeita ja 110-120 mm leveitä. Mistä
0 vastausta · 614 lukukertaa
tommib
tommib: Tervetuloa foorumille! Jos et aio lämmittää sitä, minun on vaikea nähdä järkeä sen eristämisessä. Mahdollisesti se voisi pitää lämpötilan hieman alhaisempana kesällä, jos se on ongelma. Eristäminen aiheuttaa oikeastaan vain sen, että varasto ekvilibroi hitaammin ympäristönsä kanssa, mutta jos sinne ei tule lisälämpöä, se saavuttaa ennemmin tai myöhemmin ulkolämpötilan.
1 vastaus · 842 lukukertaa
C
Camilla Isgren Porsby: Kiitos vastauksistanne. Tuntuu vähän rauhallisemmalta nyt. Huomenna rakentaminen alkaa!
4 vastausta · 10,5k lukukertaa
S
Stefan1972: Kun ajatellaan, että seinät vaikuttavat olevan valetut, niin on varmaan enemmän työtä siirtää oviaukkoa hieman. Olisin varmaankin ottanut vasemmalle aukeavan oven ja avannut sen portaita kohti. Se näyttää varmasti myös parhaimmalta. Että se aukeaa itseään kohti, ei voi olla suora ongelma, jokainen ulko-ovi aukeaa myös itseä kohti, vaikka se onkin päinvastoin kuin muualla
15 vastausta · 3,4k lukukertaa
S
snowjim: [citat] Tarkistan valmistajalta, mikä äänieristysarvo on.
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
T
TheGame: Oli kiinnitetty kattoon vanhoissa.urheiluhalleissa ennen. Muistan, kun heitti tai.ammuttu pallo kattoon, niin sieltä putosi aina roskaa :)
9 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
T
Thomas_Blekinge: Jos kyseessä ei ole todella vanha asunto, tuntuu 25+ mm leveä jalkalista rumalta. Tee uudelleen oikein ja aseta uusi lattia. Jos lattia on liian hieno revittäväksi, ehkä voit valmistaa listoja samasta materiaalista, jotka voidaan asettaa lattian tasolle. Tarkkuustyö.
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.