Hei,

Aikomuksenamme on asentaa ovi kellariin, mikä edellyttää muun muassa vähän betonin hakkaamista pois.

Aiemmasta kokemuksesta tiedämme, että tämä pölyttää paljon, joten jonkinlainen maalarimuovi on pakollinen. Ajatuksena on teipata rakennusmuovia (4x5 m) kattoon erottaviksi seiniksi oven molemmille puolille. Näiden seinien keskellä muovi menee päällekkäin noin 1,5 m, jotta kulkeminen sisään ja ulos on mahdollista.

Tiedämme, että vaikka teemme näin, jonkin verran pölyä pääsee ulos, mutta toivomme, että tämä estää kuitenkin osan.

Kysymys kuuluu nyt, kuinka kiinnittää muovi turvallisesti ilman, että kattoon tehdään vahinkoa? Aiemmin olemme käyttäneet niittejä, mutta emme halua tehdä niin täällä. Tavallinen maalarinteippi voisi toimia, jos ostaa erityisen paksua?

Ehkä tällainen suojakalvo Biltemasta?

29005
200 mm leveä.
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Farg-och-Fog/Ovrigt/Sjalvhaftande-skyddsfolie-2000030046/
 
Viimeksi muokattu:
Rakenna "kehys" puutavarasta, jonka kiristät lattian ja katon väliin ja johon kiinnität muovin, 45x45 toimii hyvin.
 
Siellä on "vetoketjullinen muovi", jonka kiinnität teippillä oviaukkoihin, ne toimivat aika hyvin. Tosin se tarkoittaa, että sinun täytyy siivota 2 huonetta.
 
Älä osta Biltemas suojamuovia. Ohut ja veltto, muuttuu staattiseksi ja tarttuu kiinni sekä menee rikki.
 
Olin todella tyytyväinen biltemasin muovikalvo-oveen vetoketjulla.
 
Thomas_Blekinge sanoi:
Olin todella tyytyväinen bilteman muovikalvo-oveen vetoketjulla.
Se, jossa on ovi ja vetoketju, saattaa olla parempi. Tarkoitan niitä yksinkertaisia muoviverhoja, joita Biltema myös myy.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.