5 127 lukukertaa ·
14 vastausta
5k lukukertaa
14 vastausta
Miten poistamme liuskekivi/marmoritehosteseinän? Kuva

Juuri ostanut talon, jossa on tämä taustaseinä liuskekivellä ja marmori-elementeillä
Onko kenelläkään ideoita, kuinka voisimme poistaa sen parhaan tuloksen saavuttamiseksi? Rikkoa pois? Tasoitella/rapata päälle? Kipsilevyt?
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
miksi et vain antaisi sen olla? Kaikki näyttää uudelta. Ajan myötä totutte siihen tai huomaatte, että haluatte kuitenkin tehdä kaiken uudelleen, ja silloin se on vain hakattava pois.
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 849 viestiä
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Anna lapsille jokaiselle iso/paksu tuschpenna ja/tai muutama pieni maalipurkki ja pensseli,
niin heillä on hieman tuhoisaa hauskaa viikonlopuksi
Olen samaa mieltä siitä, että se näyttää hullulta.
Miksi ostitte talon. Ostettu etänä?
niin heillä on hieman tuhoisaa hauskaa viikonlopuksi
Olen samaa mieltä siitä, että se näyttää hullulta.
Miksi ostitte talon. Ostettu etänä?
Remonttikipsi (6 mm) jos se mahtuu paksuuteen, muuten ehkä voisi maalata kaiken? Saumat jäävät kuitenkin jos et tasoita niitä, mutta itse kuvio katoaa.
Henkilökohtaisesti maalaisin valkoiseksi tai jollakin vaaleanharmaalla sävyllä. Jonkin ajan kuluttua saatatte haluta tehdä jotain muuta ja silloin voitte ottaa laatat pois.
Henkilökohtaisesti maalaisin valkoiseksi tai jollakin vaaleanharmaalla sävyllä. Jonkin ajan kuluttua saatatte haluta tehdä jotain muuta ja silloin voitte ottaa laatat pois.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
joo minäkin pidän sitä rumana mutta kun asuu sisään niin siihen tottuu varmasti ja voi tehdä viisaampia päätöksiä myöhemmin.
Olen samaa mieltä, että teidän pitäisi maalata se valkoiseksi eikä kiirehtiä purkamaan, vaan nauttia uudesta kodistanne ja asua siinä hetki. Olen täysin samaa mieltä siitä, että ei ole kestävää pitää sitä sellaisena kuin se on
, mutta maalattuna valkoiseksi uskon, että se voisi olla ihan okei.
Jos kuitenkin haluatte purkaa sen, niin uudet gipskivor ovat oikea ratkaisu.
Jos kuitenkin haluatte purkaa sen, niin uudet gipskivor ovat oikea ratkaisu.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
Mielestäni kaikki, jotka sanovat hänen "tottuvan" ja "asettuvan taloksi" ennen kuin hän poistaa ruman seinän, ovat ikäviä. Tietää kuitenkin parhaiten itse, millainen maku on. Olisitko sanonut saman, jos kyseessä olisi ollut tavallinen tapetti? Tuskinpa.
Se, että "KnockOnWood" kyseenalaistaa, miksi joku ostaa talon yhden ruman seinän vuoksi, on ihan yhtä outoa, kaikki tietävät, että pintakerroksia voi korjata.
Se, että "KnockOnWood" kyseenalaistaa, miksi joku ostaa talon yhden ruman seinän vuoksi, on ihan yhtä outoa, kaikki tietävät, että pintakerroksia voi korjata.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Kyseenalaistaa?Anna_H sanoi:
Mitä ihmettä, eikö saa enää edes kysyä.
Talo näytti aivan äskettäin rakennetulta, joten sillä pitäisi olla muita laadukkaita ominaisuuksia.
Onko todella niin paha esittää yksinkertainen kysymys?
Klikkaa tästä vastataksesi