Keittiö, jossa on skifferi- ja marmoriseinä, valkoiset kaapit ja ruostumaton teräslaite, sekä näkymä ruokailutilaan.

Juuri ostanut talon, jossa on tämä taustaseinä liuskekivellä ja marmori-elementeillä :confused:
Onko kenelläkään ideoita, kuinka voisimme poistaa sen parhaan tuloksen saavuttamiseksi? Rikkoa pois? Tasoitella/rapata päälle? Kipsilevyt?

Paras vain purkaa se, ja jos tarpeen, niin voi asentaa uudet kipsilevyt.

miksi et vain antaisi sen olla? Kaikki näyttää uudelta. Ajan myötä totutte siihen tai huomaatte, että haluatte kuitenkin tehdä kaiken uudelleen, ja silloin se on vain hakattava pois.

• Tykkään
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
Stefan1972 sanoi:
miksi et vain anna sen olla? Kaikki näyttää juuri tehtyltä. Ajan mittaan totutte siihen tai keksitte, että haluatte joka tapauksessa tehdä kaiken uudelleen, ja silloin voitte vain hakata sen pois.
Koska se on hemmetin ruma!? :)

Pura pois tai asenna uusi kipsilevy (ehkä helpompaa)

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
Ovatko seinät kipsiä? Revi alas ja laita uutta kipsiä.

• Tykkään
thomas33
  • Laddar…
Anna lapsille jokaiselle iso/paksu tuschpenna ja/tai muutama pieni maalipurkki ja pensseli,
niin heillä on hieman tuhoisaa hauskaa viikonlopuksi :D

Olen samaa mieltä siitä, että se näyttää hullulta.
Miksi ostitte talon. Ostettu etänä?

KnockOnWood sanoi:
Miksi ostitte talon. Ostettu etänä?
Aika typerä kommentti. Jos ostaa talon perusteena seinän pintamateriaali tai tapettien väri, niin ei varmaan ole ymmärtänyt, mitä tarkoittaa olla käytetyn talon uusi omistaja.

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
Remonttikipsi (6 mm) jos se mahtuu paksuuteen, muuten ehkä voisi maalata kaiken? Saumat jäävät kuitenkin jos et tasoita niitä, mutta itse kuvio katoaa.

Henkilökohtaisesti maalaisin valkoiseksi tai jollakin vaaleanharmaalla sävyllä. Jonkin ajan kuluttua saatatte haluta tehdä jotain muuta ja silloin voitte ottaa laatat pois.

joo minäkin pidän sitä rumana mutta kun asuu sisään niin siihen tottuu varmasti ja voi tehdä viisaampia päätöksiä myöhemmin.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Se oli rumin mitä olen nähnyt, traagista niin hienolla liuskekivellä. Koputa pois, laita uusi gyproc, tasoita maalaa. Onnea matkaan.

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
Stefan1972 sanoi:
jo jag tycker också det är fult men bor man in sig så vänjer man sig nog och kan ta klokare beslut senare.
Ikävä asenne: Totuttele. Joten et koskaan tee mitään kotona uudelleen, vain totutko?

• Tykkään
thomas33 ja 1 muu
  • Laddar…
Olen samaa mieltä, että teidän pitäisi maalata se valkoiseksi eikä kiirehtiä purkamaan, vaan nauttia uudesta kodistanne ja asua siinä hetki. Olen täysin samaa mieltä siitä, että ei ole kestävää pitää sitä sellaisena kuin se on :P, mutta maalattuna valkoiseksi uskon, että se voisi olla ihan okei.
Jos kuitenkin haluatte purkaa sen, niin uudet gipskivor ovat oikea ratkaisu.

Anna_H sanoi:
Ikävä asenne: Totu siihen. Joten et koskaan muuta mitään kotona, vain totut siihen?
Ikävä asenne? Sehän oli vain ehdotus. Ikävää on kai siinä tapauksessa, että mielestäsi asenteeni on poikkeava ja tulee huomauttaa siitä.

Mielestäni kaikki, jotka sanovat hänen "tottuvan" ja "asettuvan taloksi" ennen kuin hän poistaa ruman seinän, ovat ikäviä. Tietää kuitenkin parhaiten itse, millainen maku on. Olisitko sanonut saman, jos kyseessä olisi ollut tavallinen tapetti? Tuskinpa.

Se, että "KnockOnWood" kyseenalaistaa, miksi joku ostaa talon yhden ruman seinän vuoksi, on ihan yhtä outoa, kaikki tietävät, että pintakerroksia voi korjata.

Anna_H sanoi:
...
Att som "KnockOnWood" ifrågasätta varför man köpt huset pga en enda ful vägg är ju precis lika illa, alla vet ju att ytskikt går att åtgärda.
Kyseenalaistaa?

Mitä ihmettä, eikö saa enää edes kysyä.
Talo näytti aivan äskettäin rakennetulta, joten sillä pitäisi olla muita laadukkaita ominaisuuksia.
Onko todella niin paha esittää yksinkertainen kysymys?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.