10 786 lukukertaa ·
7 vastausta
11k lukukertaa
7 vastausta
Aika ennen kuin voi maalata rapatulle pinnalle?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 806 viestiä
Eilen uudelleen rappasin autotallin sisäpuolen sokkelit, koska olin hionut ne poistaakseni tervajäänteet ennen maalausta.
Ajattelin maalata lattian ja sokkelin epoksimaalilla viikonloppuna, mutta ymmärrän nyt, että rappaus saattaa tarvita enemmän aikaa kovettuakseen. Kuinka kauan ohut kerros Putsbruk C -rappausta tarvitsisi kovettuakseen? Arviolta muutama millimetri, olen enemmän tasoittanut sillä.
Ajattelin maalata lattian ja sokkelin epoksimaalilla viikonloppuna, mutta ymmärrän nyt, että rappaus saattaa tarvita enemmän aikaa kovettuakseen. Kuinka kauan ohut kerros Putsbruk C -rappausta tarvitsisi kovettuakseen? Arviolta muutama millimetri, olen enemmän tasoittanut sillä.
On vaikea sanoa, se riippuu siitä, keneltä kysyt ja mitä väriä käytetään.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 806 viestiä
Ajattelen, mitä tapahtuu, jos rappaus ei ole ehtinyt täysin kovettua.
Ajatuksena on Nils Malmgrens Epoxi, joka minun pitäisi noutaa DHL:ltä iltapäivällä.
Ajatuksena on Nils Malmgrens Epoxi, joka minun pitäisi noutaa DHL:ltä iltapäivällä.
Se, mitä tapahtuu, on, että se hilseilee ja irtoaa. Jos se on sisätiloissa, se on yleensä anteeksiannettavampaa.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 806 viestiä
Nyt se on lämmitetyssä autotallissa (~13 astetta tänään) ja sokkelilla, joten rasitus pitäisi olla hyvin alhainen verrattuna lattiapintoihin.
Mietin myös, onko sillä merkitystä, että odotan huomiseen asti maalaamisen kanssa, vai pitäisikö minun ehkä siirtää se ensi viikonlopuksi, vai täytyykö odottaa 2 kuukautta?
Mietin myös, onko sillä merkitystä, että odotan huomiseen asti maalaamisen kanssa, vai pitäisikö minun ehkä siirtää se ensi viikonlopuksi, vai täytyykö odottaa 2 kuukautta?
Yleensä haluan odottaa pari kuukautta, mutta sitten kestääkin vuosi sen sijaan..
Odota huomiseen, kovettuminen tapahtuu pääasiassa kolmen ensimmäisen päivän aikana.
Odota huomiseen, kovettuminen tapahtuu pääasiassa kolmen ensimmäisen päivän aikana.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 806 viestiä
Puhdistin ~klo22 eilen, joten siitä ei tule edes kokonaista päivää, jos maalaan tänä iltana. Odotan siis lauantaihin tai luultavasti sunnuntaihin maalaamisen aloittamisen.
Jos voisin, odottaisin mielellään 2 kuukautta, mutta haluaisin maalata sen samalla kun lattian, eikä autotallin käyttämättä jättäminen 2 kuukauden ajan ole vaihtoehto juuri nyt =)
Kiitos vastauksista neuvottomalle! =)
Jos voisin, odottaisin mielellään 2 kuukautta, mutta haluaisin maalata sen samalla kun lattian, eikä autotallin käyttämättä jättäminen 2 kuukauden ajan ole vaihtoehto juuri nyt =)
Kiitos vastauksista neuvottomalle! =)
Se varmasti sujuu tosi hyvin!
Klikkaa tästä vastataksesi