Hei,
Jatkan uuden kuistini parissa. Pilarit ja palkki ovat nyt ylhäällä. Olen miettinyt, miltä kattorakenteen pitäisi näyttää. Olen nähnyt samankaltaisia ratkaisuja verkossa, mutta haluaisin saada hieman palautetta. Samoin ehdotuksia kattotuolien puutavaran mitoitukseen.
Lumikategoria 2,5.
Yleensä CADaan tietokoneella, mutta minulla ei ole tulostinta kotona, joten alla on käsin piirretty luonnos. Punainen on siis uutta, ja harmaa olemassa olevaa.

Ehkä yksinkertaisempi ratkaisu olisi kiinnittää vaakasuora kattotuoli alemmaksi ja siis kiinnittää vain olemassa olevaan kattotuoliin, eikä lepää hammaspellillä. Mutta en tiedä, olisiko se ok?

Käsin piirretty kattorakenteen luonnos, jossa näkyvät mittasuhteet ja merkinnät. Uusi osa punaisella ja olemassa oleva harmaalla.

//WSP

Unohdin kirjoittaa, että sen on tarkoitus olla peltikatto. Ja eristetään sisäpuolelle sekä jonkinlainen sisäkatto

//WSP

Dimensionointiohjeiden mukaan tarvitaan 120x45 mutta 14 asteen kallistuksella. Kirjoitin 6 astetta luonnokseeni, mutta pitäisi varmaan nostaa se 10 asteeseen jos aion käyttää plåttak (tyyppi Plannja).
Toimiiko 120x45 silloin?
Joku, joka voisi antaa palautetta?
@justusandersson ?

//WSP

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.