snuttjulle
snuttjulle: Näyttää enemmän niitatulta jatkojohdolta kuin pistorasialta. En ole nähnyt pistorasiaa, jota ei ole tarkoitettu avattavaksi ja johdoilla kytkettäväksi. Jos se on mielestäni jatkojohto, ei siitä luultavasti ole apua, vaikka tämän saisi avattua, koska sen sisällä on todennäköisesti myös niitattuja liitoksia.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
P
Perhof: Hei! Epävarma siitä, kuuluuko tämä ketju eristämisen alle vai tänne, moderaattori saa mielellään siirtää, jos se arvioidaan vääräksi. Olen saanut käyttööni osan (kaksi osaa) hallista, joka on rakennettu kaarevasta ristikosta (pituus 15 m, keskikorkeus noin 5-7 m ja 3 m jokaisen ristikon välissä) aaltopellistä. Näillä kahdella osalla on oma portti päädyssä ja ne ovat
0 vastausta · 958 lukukertaa
·
H
Hamstraren: [bild] Miten ratkaisen tämän helpoimmin? Minulla on jäljellä seinäpaneeleja, joten riittää, että siitä tulee paljon askartelua. Onko kellään hyvää ideaa yksinkertaiselle ratkaisulle? Tavoitteena on saada vaatekaappi tähän tilaan. Kiitos.
0 vastausta · 929 lukukertaa
·
H
Hamstraren: Täytin hiekalla ja laitoin lattian. Se ei tullut 100% hyväksi, mutta siitä tuli paljon parempi kuin ennen. Kiitos vinkeistä.
10 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
T
Tomas Olsson1: [citat] Todella hyvä siitä tuli
34 vastausta · 31,9k lukukertaa
·
H
Anonymiserad 156538: Kysymys on kai, mikä hyöty on? Jos aikoo laittaa koukun seinään, reiän ei tarvitse olla täysin suora, se toimii silti. Jos aikoo tehdä pitkän reiän, joka pitää tulla ulos tietyssä paikassa, se ei varmaan ole tarpeeksi tarkka ollakseen hyödyksi. Usein, kun poraa vinoon, syy on se, että on ahdasta, eikä tämä kapistus todennäköisesti toimi silloin.
18 vastausta · 40,1k lukukertaa
A
anis16: Ajoin kiskoa ja... tadaa.. upotussahaa kun lyhensin pax-vaatekaappejamme. Jos muistan oikein, se oli jalustan etuosa, joten se oli vähän hankalampi saada täysin tarkaksi.
7 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
H
hempularen: Koin saman asian, ja olin tulla hulluksi. Liimasin nauhan kortskarvaraani sen sijaan, että olisin käyttänyt kittiä alla, vähentääkseni paksuutta. Se toimi, paitsi kahdessa paikassa. Huomasin sen kitin ja pohjamaalin jälkeen. Hioin pois kitin ja nauhan huonoista paikoista. Alun perin olin liimannut nauhan, antanut liiman kuivua useita päiviä, kitannut jne. Nyt kun tein sen uudelleen,
4 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
hansulainen
hansulainen: Joo, se oli kipsiä. Olin lähettänyt sen testattavaksi, koska en ole koskaan nähnyt pinkkiä kipsiä. Jos joku muu kohtaa saman - ei asbestia (😃 - tiedän, että jotkut ovat huolissaan siitä)
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
G
Genomklok: Miten meni?
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
·
G
F
f-ander: [citat] Kiitos paljon! Epäilinkin tätä... Joo, se olisi voinut olla ratkaisu, mutta olemme innokkaita saamaan kauniit ovet tai laatikostojen etulevyt. Mutta silloin tulee aika paljon DIY-projektia yrittää saada aikaan jonkinlaista tulosta sen sijaan, että voisi käyttää valmiita runkoja ja ovia.
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
S
S.Strularsson: Minulla on Kirkedal. Erinomainen. PM kuville.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
T
Tompafix: [citat] On olemassa pidennyksiä tietyille kiinnikkeille ja jotkut kiinnikkeet tulevat eri pituuksina ulos seinästä. Olen kuitenkin nähnyt vain 5-6 cm eron. Mutta tarkka googlettaminen saattaa löytää lisää. Muuten vaihtoehdot ovat asentaa etäisyys tai pyytää sepältä uuden kiinnityksen tekemistä.
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
·
E
Evalarsson36: [citat] Olen erittäin kiitollinen, että joku on kypsä ja lukee huolellisesti ja antaa todella hyvän vastauksen.
252 vastausta · 62,0k lukukertaa
·
K
Karoleva: Hei Olen suunnittelemassa ruokakomeron rakentamista verstaamme nurkkaan. Tuo osa talosta on eristetty, mutta sähköjä ei ole siellä, joten talvella tulee kylmää, melkein pakkasta. Ideani on rakentaa ruokakomero nurkkaan, kuten kuvassa näkyy, kulmittain saadakseni paikan, joka on pimeä ja jossa lämpötila ei vaihtele paljon erityisesti syksyllä ja keväällä. Kesällä tulee erittäin
0 vastausta · 810 lukukertaa
·
wildeside
wildeside: Miten helpoiten asentaa lattialämmitysputki glesen päälle suoraan välipohjalle. Ajatuksena on asentaa mäntylattia glesen päälle. Ulkona päädyissä ei ole ongelmia käännösten kanssa, mutta pidemmällä sisällä, missä väliseinät tulevat olemaan, pitää lattialämmitysputken kääntyä, jotta jokaisessa huoneessa on oma silmukka. Yksi idea on kiinnittää 45X70 tai 45X95 palkkiin
0 vastausta · 818 lukukertaa
C
ccx: Well, nyt se on selvää. Ovi on lisäeristyksen kynnyksellä. Betonista valettu kiinni olemassa olevaan betoniin. Katsotaan, miten se kestää, kun tulee kylmä. Puulista ei eristä kovin hyvin, joten on mahdollista, että kynnys jäähtyy. En löytänyt parempaa ratkaisua ongelmaan.
7 vastausta · 2,3k lukukertaa
Rickard.
Rickard.: Se tuuliverho on todennäköisesti niin lähellä täysin diffuusiota avointa kuin vain voi tehdä kankaan, joka silti estää ilmavirtausta, se tekee todennäköisesti melko vähän siellä. Jos en ajattele aivan väärin, höyryjarrulla pitäisi olla noin 100 kertaa enemmän höyrynvastusta.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
N
Naesstrom: Olen alkanut kunnostaa 2 pientä huonetta (eteinen ja WC) vanhassa mökissämme ja kyseessä on vain 8m2 juuri nyt. Kun poistin lattian eteisestä, kävi ilmi, ettei eristystä ole lainkaan vaan heti puulattian alla oli avointa... Ei ihme, että siellä on ollut kylmä talvella :D Ajatuksena on nyt kaivaa ja eristää uudelleen lattianpalkkien väli, mutta miten teen sen fiksuimmin. Ensimmäinen
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
Timelloffer
Timelloffer: Hei Richard! Minulla on sama kysymys kuin sinulla. Jopa sama pesuallas, Svedbergs Nerby. Haluan asentaa 160 cm pesualtaan 156 cm tilaan. Miten sinulla meni? Pitiikö sahata?
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
T
Trafikverket1: [citat] Irrotin (melkein..) kaikki naulat ja kohdissa, joissa oli 15-20 mm liikaa, sahasin suurimman osan pois sirkkelillä. Pitin sen sivuttain, hieman haastavaa koska palkki oli väännetty. Sitten höylä, jotta sai sen täsmälleen tasolle. Ei tarvitse käyttää sirkkeliä, mutta kirjoitit, että joillakin osilla täytyy poistaa jopa 30 mm, ja sehän on paljon materiaalia, joka täytyy
8 vastausta · 2,6k lukukertaa
T
Tebax: Ei, käytin vain Kiilto-starttiprimeria. Levyt on ruuvattu ruutukuviona. Lattia tuntuu muuten täysin jäykältä paitsi näiden kahden liitoksen kohdalla keskellä. Voi olla, että liitos on juuri ruuvien rivin välissä ja siksi "ilmassa". En usko, että lattianpäällystäjän pitäisi tasoittaa kipsilevyä, hän pyysi minua liimaamaan levyt näin, sitten hän tasoittaisi kaltevuudet
2 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
C
cpalm: Testaa! Ei voi olla pahempaa kuin että menee pieleen. 🙂 Mutta periaatteessa sen pitäisi mennä hyvin mielestäni. Se on kuin purkaminen ja liippaus, on tärkeää ajoittaa juuri oikea koostumus. Mutta helpommin sanottu kuin tehty, jos minulta kysytään. Paras on kuitenkin saada se mukaan alusta alkaen. Pinta tulee myös kauniimmaksi.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
BirgitS
BirgitS: [citat] Vuonna 1978 oli yleisesti tunnettu, että asbesti oli vaarallista ja se oli jo poistettu useimmista tuotteista.
41 vastausta · 27,9k lukukertaa
·
yonna
yonna: Annoin saumata uudelleen savupiipun yläosan, mutta se oli monta vuotta sitten. Muistini mukaan muurari ei ottanut kovin paljon itse työstä, vaan tuntimäärä oli kohtuullinen. Suurin kustannus oli kattoteline, sekä sen vuokraus että pystytys ja purkaminen.
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
·
D
dannelu: [citat] Tarkalleen!
7 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
D
7 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
N
Nur: Hei, Mietin, voiko scala puolilohko harmaa puhdistaa?
0 vastausta · 402 lukukertaa
Jonatan79
Jonatan79: Ei lainkaan talossasi.
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
BirgitS
BirgitS: Kyllä Sitten en tiedä, miten se voisi vaikuttaa paloturvallisuuteen asuntojen välillä. Kipsi on luultavasti siellä varmistamassa, että paloturvallisuusvaatimukset täyttyvät.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
T
trojlee: Totta. Näin tietenkin pitää olla👍
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.