Täytyy aloittaa pyytämällä anteeksi tietämättömyyttäni ja jos käsitteitä käytetään väärin… Mutta olen ymmärtänyt, että vintin avoimessa tilassa näkyvät palkit kutsutaan tukijaloiksi. Olemme juuri ostaneet osakehuoneiston 30-luvun talosta ja edellinen omistaja on rakentanut avointa säilytystilaa vintille. Haluaisimme tehdä paremman ratkaisun tähän ja oikeastaan rakentaa säilytyksen sisään matalien ikea-runkojen avulla, mutta tukijalat monimutkaistavat projektia jonkin verran. Luulen tietäväni vastauksen, mutta haluan silti kysyä: ovatko ne kantavia? Tai voisiko ne poistaa? Voiko sen päätellä kuvasta?

Jos asia on niin kuin luulen, onko jollain vinkkejä toiseen hyvään ratkaisuun, jolla yrittää rakentaa säilytystilaa sisään mieluummin kuin pitää se avoimena kuten nykyään?

• Avoin kattovintti tukipalkkeineen ja säilytystiloineen, jossa on puisia tukirakenteita ja hyllyjä, joilla on laatikoita ja muita tavaroita.
BirgitS
Tervetuloa foorumille!

Tukijalat yleensä kannattelevat kattoa, joten ne ovat kantavia.

Riittääkö liukuovet hyllyjen ja laatikoiden edessä?

BirgitS BirgitS sanoi:
Tervetuloa foorumille!

Tukijalat pitävät yleensä katon ylhäällä, joten ne ovat kantavia.

Riittäisikö liukuovet hyllyjen ja laatikoiden eteen?
Kiitos paljon!
Epäilinkin tätä...

Joo, se olisi voinut olla ratkaisu, mutta olemme innokkaita saamaan kauniit ovet tai laatikostojen etulevyt. Mutta silloin tulee aika paljon DIY-projektia yrittää saada aikaan jonkinlaista tulosta sen sijaan, että voisi käyttää valmiita runkoja ja ovia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.