Senaste aktiviteten
-
PEller på grannens sida och när denne frågar varför, säger du lungt: -"enligt mina kalkyler är ..... Så får du nog snabbt ett svar om vad...
-
PDra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
P”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
PGlad midsommar
-
DNormalt sett lämnar man infiltrations bädden kvar i marken om möjligt. Ska du ta bort den får du räkna med att en grävmaskin med förare...
-
Sspendera svarade i tråden Den stora öltråden!.Glad midsommar
-
PPin svarade i tråden Den stora öltråden!.
-
PÖnskar också alla en trevlig midsommar. Mest vanlig lager på vår tillställning men undvik Ambar, väldigt intetsägande.
-
Intet svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Eller på grannens sida och när denne frågar varför, säger du lungt: -"enligt mina kalkyler är ..... Så får du nog snabbt ett svar om vad... -
FBehåll gamla Bettan. Min har flyttat med mig och går fortfarande som en klocka.
-
FByt tillbaka och sälj den nya!
-
FOch då kan man ju lite undra varför ni köpte en ny ... 🤔
-
FFestlund svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
FFestlund skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
KVi fortsätter gräva... självklart har vi stött på berg där vi ska bygga ut 🙃 "Tur" vi har erfarenhet från förra huset där huset stod på...
-
FDu får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input
-
KMålat vägg, byggt ställning, bytt vindskivor, lagt om tak, satt upp hängränna, fulkopplat lite el och fixat ett stopp i avloppet. Men...
-
KPanelsäsongen (världens längsta paneljobb) har börjat. Idag strök jag den en andra gång (spikskallarna har fått ännu en extra strykning).
-
KMidsommarförrätt på första parkett vid Hudiksvallsfjärden. Blir grillat senare. Grabbarna trotsade havet +11🥶, inte jag å frugan Glad...
-
KNu en paus, midsommarlunch förberedd när gäster anländer. * nässel/kirskålsoppa med kallrökt lax * lite olika sill och röror (egen...
-
KGårdagens middag blev grillad entrecote, ugnsstekt potatis, sallad & rödvinssås 😍
-
KPerfekt Us Open mat😉 Honungslaserade Kycklingspett med Krämig Potatissallad, sallad och en grillad Levain med Dracula smör.
-
KHalstrad tonfisk, salsa med avocado, tomat, gurka o chili, kanarisk potatis, köpe-aioli
-
JJKarr svarade i tråden CTEK Njord.Jag har aldrig sett några värden från Nanogrid air i appen på min IPhone. Jag ser bara om den har kontakt med Njord eller ej. Visa...
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Önskar också alla en trevlig midsommar. Mest vanlig lager på vår tillställning men undvik Ambar, väldigt intetsägande.
-
TUkraina skickar oss en hälsning om glad midsommar!
-
TFörsta Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte...
-
TEn riktigt trevlig Midsommar till er alla 🤗 Drip. God.