Senaste aktiviteten
-
Llbgu svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Nu gällde det anställda elektriker och mitt resonemang gäller nog firmor som har mer än en elektriker anställd. Med bara en så blir det...
-
Huddingebo svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Man plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare... -
NNyikåk gillade Lars Sjögren1s inlägg i tråden Gatuparkering i Stockholm. Är den här tjänsten användbar?.Jag tror jag nu har hittat svaret på att se parkering som blivit restaurangdel under en tid Ännu inte publicerat men på god väg👍
-
Llbgu svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Tyvärr är det väl mer eller mindre standard att hantverkare debiterar minst en timme oavsett tidsåtgång (vilket givetvis ska...
-
SSir Duke gillade Fairlanes inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Man kan vända på det, varför ska borgarna ta hjälp av ett extremparti (eller nästan försöka bli det)? Nej, jag är inte vänster, men S...
-
Janneki svarade i tråden Villa från -69 totalrenovering.Nyfiken på hur det blev. Bilder? -
DDanielSt81 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Vad blir finare med det? Enligt mig ser det hemskt ut. En tapet har inget att göra på en list. Att det ofta görs det är jag medveten om...
-
Mikael_L älskade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje... -
DDanielSt81 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Ja, har sett det i många hyreslägenheter. Skulle aldrig acceptera det i en villa. Jag vet att man gillar att ta genvägar. Det är samma...
-
Hannuse svarade i tråden FTX-ventilation i Norrbotten.Prova med "Ventilationsfirma IM" i Boden. Vet att dom i alla fall har gjort FTX åt privatkunder under många år, men det var några är... -
Sserjoha skapade tråden Vad fakturerar målare som underentreprenör i Stockholm? i forumet Färg, Måla & Tapetsera.Hej! Ni som arbetar som underentreprenörer inom måleri i Stockholm, vad fakturerar ni per timme idag? Jag är intresserad av timpris för...
-
davveno1 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Beror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång. -
Ccmeister skapade tråden FTX-ventilation i Norrbotten i forumet Referenser Hantverkare & Entreprenörer.Hej! Efter idogt letande och skickade förfrågningar utan någon framgång så undrar jag, är det någon som vet av någon firma som...
-
TDet farliga är om fjädern går av när man stänger dörren innifrån.
-
Henningelvis gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje... -
DDSOS svarade i tråden Villa från -69 totalrenovering.Har badat en del men hsr fortfarande en koppling som droppar lote så måste limma om den i helgen :) Men snart är det färdigt och...
-
BDet ska tydligen komma fler inslag i radio om fallen men har inte hört något om anmälningar är så länge. I vart fall i en kommun...
-
Intet gillade fusions inlägg i tråden Vad lyssnar du på just nu?? Bara ljud/video-länkar, inga ord. Använd PM om ni har frågor..Spinner vidare lite på japan -
QAlla är tagna på sängen, de stiftar regler utan att meddela tillverkarna i tid. Det tar tid att testa och få det godkänt. Prata med...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Den här generiska modellen tycks kunna användas till det mesta!