O Okunnigsnickare skrev:
Spännande ! Jag ska lägga en beställning inom kort, fraktkostnaden är ganska ordentligt , några tips på hur man får ner den ?
Du kan alltid hämta på plats 😂

• Haha
Okunnigsnickare
  • Laddar…
O Okunnigsnickare skrev:
Spännande ! Jag ska lägga en beställning inom kort, fraktkostnaden är ganska ordentligt , några tips på hur man får ner den ?
Jag funderar med på att beställa. Vi kan dela offerter från dom för att jämföra.

O
G Grod4n skrev:
Du kan alltid hämta på plats 😂
T Tomasmexitegel skrev:
Jag funderar med på att beställa. Vi kan dela offerter från dom för att jämföra.
Skickar pm

SSSS
Jag har också kollat med dom, dock så kunde dom inte frakta en markis på 520cm till Sverige. Så alternativet var 2st 260*250cm. Fick pris på ca $1300 för dessa 2 inkl frakt, varav ungefär $300 var frakten. Fick ingen info kring tull osv. Men det föll på att jag inte vill ha 2st då det krävde en stolpe i mitten.

Är dessa ce-märkta och hur ser det ut med reservdelar om t.ex. motorn skulle haverera av någon anledning?

Är riktigt sugen på vertikalmarkiser men priset har fått oss att avstå, men kan man komma undan med halva priset så blir det något helt annat.

Vispen74 Vispen74 skrev:
I dag kom min andra beställning, ska bli kul att packa upp och installera.

Jag är fortfarande jättenöjd med mina zip-screens. De går automatiskt upp och ner dagligen när det är sol, styrt av Home Assistant.

Det finns solcellsdrivna motorer med, bara snacka med tillverkaren, de bör kunna leverera med det.
Kul!
Hur fungerar det med betalning? Direkt eller efter leverans?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.